Någon med tips eller fantasi?

Status
Stängd för vidare inlägg.
G

GaurdianAngel

Jag ska göra en bok till mitt brorsbarn. Det ska innehålla foton och lite text. Men boken är 20 sidor och det vore kul med lite andra inslag. Jag har skrivit en dikt som jag ska ha på en av sidorna. Men vad kan man mer ha??

Det är alltså en färdig bok på valfria sidor, dock är minsta antalet 20. Man beställer den från internet. Men hur ska jag fylla ut så många sidor?

Snälla...hjälp... :D Det ska bli en julklapp
 
Sv: Någon med tips eller fantasi?

Om jag förstår det rätt så är det 20 blanka sidor som ska fyllas??

Varför inte hitta på en "det var en gång"-saga? Kanske en godnattsaga som det lilla pyret minns hela livet! :)

/Timsetim
 
Sv: Någon med tips eller fantasi?

Hua...då måste jag ju leka författare. :crazy: Svårt! :eek:

Men annars lät det ju inte alls dumt. Man kanske får smygkika i en barnbok för att se hur de lägger upp det. Har ju inte läst sånt på... evigheter. :o
 
Sv: Någon med tips eller fantasi?

Japp, du kan ju "sno" lite här och där och få den ultimata sagan! :idea: :D

/Timsetim
 
Sv: Någon med tips eller fantasi?

:D Det får jag göra. :banana:
 
Sv: Någon med tips eller fantasi?

Hur gammal är han? Kan du inte skriva om lite olika minnen du har? Ett minne för varje sida? Kanske bilder?
"När du låg i din mammas mage..."
"när du föddes"
"Första stegen"
"Ärtsoppa och morötter"...

Förstår du vad jag menar?
 
Sv: Någon med tips eller fantasi?

Jo, det hade ju varit jättekul, men det är så svårt. Då måste jag be föräldrarna om alla uppgifter. Han är 3 år eller han har förresten fyllt 4 år. :D :o

Tänkte att det skulle bli lite kul för föräldrarna också. Men jag kan ju göra en sida eller två av sånt. Lite minns jag ju och har uppskrivet. :D

Tack! Då har jag ytterligare 1-2 sidor fyllda. :banana:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
16 995
Senast: Barbabelle
·
Skola & Jobb Jag vet inte hur jag ska hantera den här situationen och behöver hjälp att tänka! Då barnet är vuxet känns det som om den här frågan...
9 10 11
Svar
210
· Visningar
16 442
Senast: Badger
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
102 665
Relationer Jag är i en lite knepig situation angående en vän som vill komma och hälsa på.... Kort intro: vi var jobbkollegor när jag först kom...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
13 090
Senast: Saeta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Svårläkt sår
  • Atletix

Omröstningar

Tillbaka
Upp