"Någon" leker med färgerna!

Sv: "Någon" leker med färgerna!

*KL*

Vad har ni gjoooooort?!?!? :eek: Håller helt med om att den gula färgen ser hemsk ut. Eller snarare sjuk ut. *hyperventilerar* :D

Ja,fyyy,jag som har megalätt att få migrän känner att det började dunka lite i ögongloberna redan efter 10 min här inne! :cry:

Den gula är ingen hit, det var mer vilsamt för ögonen. Tänker jag inte på bekvämliheten är det snyggare nu.

Det gula är hemskt! Jag har redan ont i huvudet! :(

Lite mer stilrent vore ju trevligt?

Jag är inte helt förtjust i persikopastell. Det finns ett element av obehag i associationerna till sjukhus, messmör och hud.

hrm... jag vet inte om jag har färgerna inställda annorlunda, men jag har inget som är messmörs- och hudfärgat. Är det den gula färgen du menar? Den är ung som senap på min dator.
btw så tycker jag det ser lite ovant ut, men inte konstigt. Tror man vänjer sig rätt snabbt vid detta. :)

Gunnar kanske har hunnit ändra igen, för jag ser heller inget annat än typ senapsgult. Tycker kanske att det är lite väl starkt/framträdande, men inte så att det blir direkt jobbigt att läsa eller så.

Jag är tyvärr inte särskilt förtjust i de nya färgerna - blir genomtrött i ögonen bara av att titta på den. Ok för den gröna bakgrundsfärgen, men det där gula sticker i mitt tycke ut alldeles för mkt...

kl

Jag vet inte om min dator är annorlunda mot alla andras men jag tycker och har tyckt några timmar att det är trevligt med de nya färgerna.

De påminner mig om en sommardag.

Håller med. Varför ändra Gunnar, det var väl bra?

*kl*

Första intrycket är "hjälp", men så brukar min reaktion vara när en invand design förändras så man kanske ska ta det med en nypa salt :p

Tycker dock att den gulbeiga färgen drar åt sig för mycket av ögat uppfattning, vilket därmed läggs på rubrikrader och datum/tid-raderna. Och det är inte dit man egentligen vill att uppmärksamheten ska dras så det känns lite störande. Kanske skulle en blå färg vara bättre?

För övrigt är det lite roligt att googleannonserna nu innehåller annons för en kurs i layout :D

Håller med om att de gula fälten stjäl ögats uppmärksamhet, vad jag än läser dras blicken mot det gula.

Själv upplever jag att det gula ser väldigt smutsigt ut mot de övriga färgerna.

*kl*

Håller med många andra.
Den gröna är helt ok, men den gula.... VARS ÄR SPYSMILEYN NÄR MAN BEHÖVER DEN??

KL

Har varit ute och kört in den sista halmen. Den gula är väl lite halmfärgad.
Jag håller med om att den inte är riktigt bra även om den kan se lite olika ut på olika skärmar. Jag skall se om jag får lite tid nu att prova några nya varianter, ja eller egentligen gamla, de flesta har väl funnits tidigare i liknande nyanser för några år sedan och då var var många irriterade att jag bytte bort dem :)

En av tankarna med denna ändring var att ge sidan lite mer färg/värme. Kanske kan vara lämpligt till hösten och vintern. För mycket blått (ljusblått) kan gärna bli lite väl kallt tycker jag.
Vi får se vad det kan bli.

Värme är trevligt nu när hösten kommer :)

Den här varianten (är mörkare beige med lite dragning åt brunt och en liten liten mindre aning av orange på min skärm) är bättre än den gula! Lite höstig, mysigt. Men inte perfekt, så testa gärna vidare ;)

Ska blir spännande att se vad det blir! Nyttigt att väckas ibland ur dvalan :angel::banana:

Men bakgrunden är väl väldigt ljusblå nu? På min skärm är den nästan isblå!! Är det den ni andra menar när ni pratar om grönt? :eek: haha, min skärm kan såklart vara lite off, men den brukar var bra på att visa rätt färger!

Vid närmare eftertanke så kanske den är ljusljusljuuuuuus turkos? Bakgrunden alltså.. Jag vänjer mig så fort vid nytt att jag faktiskt inte ens kommer ihåg exakt hur det såg ut innan färgerna ändrades:angel:

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
500
Senast: Krålus
·
Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
516
Senast: Shaggy
·
Tjatter Vad är de bästa tips som du har fått från Bukefalos? Mina är hårolja och deodorant under brösten.
Svar
17
· Visningar
775
Senast: kolblakkur
·
Hemmet Har snöat in mig lite på att få in mer färg hemma. Dels är det snyggt och dels mer trivsamt. Hur tänker ni hemma hos er? Har ni mycket...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 440
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar