Någon har försökt logga in på mitt anv.namn.

Sv: Någon har försökt logga in på mitt anv.namn.

Tack Gunnar, ja det är allvarligt, men i detta läget väljer jag att inte gå vidare eller slösa energi på det, men om vederbörande läser detta kan jag ju framställa min önskan om en FÖRKLARING....

Eftersom det är en person jag känner väl.

Nåja, så kanske fler som läser denna tråden inser att man ska sköta sig själv och skita i andra.

om vederbörande läser detta kan jag ju framställa min önskan om en FÖRKLARING....

Eftersom det är en person jag känner väl.

:eek: :eek: :eek: Så trist (milt uttryckt) :crazy:

Jag skulle nog krävt en förklaring, tämligen omgående dessutom
:devil:

*kl*

Trist, och måste kännas lite olustigt:(

Bra med tråden, då den faktiskt fick mig att byta lösenord till en hopplös sifferkombination jag aldrig kommer att komma ihåg:D

Lapp under tangentbordet kanske? *spånar*

Äsch då, det går att hitta svåra/långa lösenord som man ändå kommer ihåg. Mitt lösenord är stört omöjligt att knäcka (för en privatperson alltså :p), men ändå lätt att komma ihåg. :D

Samma här. Knäcker någon mitt lösenord är den personen bra duktig. :D Det är något ytterst personligt för mig, men absolut inte så lätt som något djurnamn eller dylikt.

För övrigt, hemskt taskigt av en nära vän att ens FÖRSÖK knäcka ens ösenord. :mad: Jag hoppas att du får en bra förklaring, C_L...

Fy vad obehagligt. Vad besviken du måste ha blivit. Hoppas du får en bra förklaring! Om det nu finns någon.

Skall vi kanske sluta diskutera eventuell vän till C_L och vad den kanske gjort, tack!

Låter nästan som att nån försöker låna ditt nick, och skriva dumma inlägg? :mad:

Äsch då, det går att hitta svåra/långa lösenord som man ändå kommer ihåg. Mitt lösenord är stört omöjligt att knäcka (för en privatperson alltså :p), men ändå lätt att komma ihåg. :D

hur enkelt som helst att kunna ditt lösenord..:devil: :angel:
Måste ju vara Marabou :idea: :idea: :D

AM (gottis-sugen)

Du frågade ju hur man vet att någon försökt logga in på ens konto.

Första raden i originalinlägget talar om hur du vet detta. :angel:

Därför undrade jag om du öht läst :crazy:

Så man får helt enkelt ett PM av Gunnar/moderator om det sker?

Nej. Information om inlogging och ip-nummer som skickas är något som sköts helt automatiskt av forumsystemet. (Gunnar, inlägg #20 i denna tråd;) )

Jag har funderat igenom detta noga nu, och jag har, kanske inte förrän nu insett allvaret av det skedda.

Gunnar är det ens lönt för mig att gå till dig med informationen om vem det är?

Vad gör du i så fall med den infon?

Får personen i fråga en varning eller vad?

Annars är väl en idé att Gunnar raderar ditt användarnamn.
Du skapar ett nytt och allt är frid och fröjd..

Borde ju vara det enklaste alternativet..eller?

AM

Hur skulle det hjälpa menar du?:confused: TS är en väldigt offentlig person både på och utanför Buke plus att inkräktaren är nån hon känner.

Personen kan säkert lätt klura ut vem det är och hur kul skulle det vara för C att vara här och skriva trådar så att ingen skulle fatta vem det var? Känns inte som om det skulle vara nån vits med det?

Varför ska hon behöva byta namn o bli anonym bara för att någon inte kan hålla sina fingrar i styr?? Det är ju inte hennes fel. Personen som gjort detta är det ju som gjort fel, och som borde få en reprimand om att dennes beteende inte är ok?

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 157
Senast: Hedinn
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
2 018
Senast: Wingates
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 184
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 329
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar