Någon bra salva?

jerseyko

Trådstartare
Jag måste ha tag i någon bra salva till mig själv.

Fick ett litet skrapsår under förlossningen, sved som tusan samma dag så då på bb så satte jag mig helt enkelt i duschen ;)

Sen här hemma så har jag inte känt något men nu har det börjat svida igen :crazy: Jag har inotyol som jag smörjt med men det funkar ju inte.
 
Sv: Någon bra salva?

Xylocainsalva är toppen! Just nu används det flera gånger om dagen till ett stort brännmärke på min arm, jag satte armen ovanför ångutblåset på äggkokaren. Aj aj :crazy:
 
Sv: Någon bra salva?

Nyfiken fråga - skrapsår av vad på bebisen? Förstår sprickor men skrapsår? :D Förklara dig :devil:;)

Inte på bebisen, av bebisen ;)

Jag sprack inget vid förlossningen men fick som ett litet skrapsår på ena blygläppen.

Ska inhandla Xylocainsalva imorgon!
 
Sv: Någon bra salva?

Tänk att ett skrapsår kan göra så ont, men inte lider man av att man klämt ut en tre-kilosklump annars. Jag sprack lite, men hade nästan inga känningar i stygnen. Är himla fashinerad över att man återhämtar sig så snabbt.
 
Sv: Någon bra salva?

Tycker det gjorde ondare å kissa direkt efteåt än att trycka ut honom, och så hög var jag inte av lustgasen, är otroligt kittlig under fötterna och reagerade direkt när bm tog tag i min fot under en krystvärk, sambon trodde jag skulle sparka henne i huvudet men jag sa till henne efteråt att det kittlas å att hon inte får hålla i min fot ;)
 
Sv: Någon bra salva?

och så hög var jag inte av lustgasen, är otroligt kittlig under fötterna och reagerade direkt när bm tog tag i min fot under en krystvärk, sambon trodde jag skulle sparka henne i huvudet men jag sa till henne efteråt att det kittlas å att hon inte får hålla i min fot ;)


:rofl::rofl:
 

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 322
  • Artikel
Dagbok Fortsättning från VGV Kids. Vi träffade en sköterska på närakuten som verkade oroad. Hon verkade inte riktigt få grepp om varför han...
Svar
12
· Visningar
1 900
  • Artikel
Dagbok Jag vill bara gnälla av mig, så jag gör det här. Jag hatar att jobba, det har jag alltid gjort sedan jag började sommarjobba. Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
3 409
Senast: Exile
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 298
Senast: Farao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCII
  • Gammal hummus?
  • Sommarföräldrar 2024

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp