När hade ni sex?

Sv: När hade ni sex?

kondm å glidmedel. så e de bara testa. för oss funkade de inte första gången. hade nog inte läkt ihop tillräckligt... men de e bara testa=)
 
Sv: När hade ni sex?

KL

Vi hade sex så snart avslaget gett sig. Sen satte jag in en hormonspiral och vi fick ha uppehåll igen... Nu har vi sex som vanligt men i missionären gör det "ont" så det får bli andra ställningar så länge. Hade ett stygn som vart lite infekterat och troligen är det det som spökar nu.
 
Sv: När hade ni sex?

mitt tror jag har försvunnit. bör ju iallafall ha gjort det efter 4 veckor. men men...kådis och klick då va? okaj, då kör vi på det. sambon blir överlycklig :D
 
Sv: När hade ni sex?

Du märker väl när ditt avslag är borta?

Mitt höll i sig i ca 5 veckor, fast redan på dag 2 blödde jag så lite så att jag kunde ha trosskydd, alltid en tröst.
Så vi körde med kondom då i några veckor, sen fick jag p-stav på efterkontrollen.
 
Sv: När hade ni sex?

Japp, trevligt va :p. Jag blödde som en stucken gris i 2 veckor (fick gå med vuxenblöja) och sedan tunnare avslag i ytterligare några veckor..

visst är de dära blöjorna myyycket sexiga :p

man känner sig otroligt läcker när man svassar omkring i dom:angel:
 
Sv: När hade ni sex?

Slemhinnor.... vad sexigt det låter:o

Till TS apropå skyddat samlag: Efter andra bebisen sattes kopparspiral in. Blödde en del i början(rikligare mens, blödde absolut inte hela tiden) men nu skulle jag påstå att jag har mindre mens än tidigare. Skönt, för jag slipper hormoner o kondom är ju inte jättekul i längden.

Samma för mig med kopparspiralen!
 
Sv: När hade ni sex?

Det kan ta upp till 8 veckor utan att det anses som onormalt.

Som tur är så är det inget äckligt i alla fall, utan det är som att ha mens typ. Fast jag blödde mycket mindre än som vid mens, jag kunde ha trosskydd från dag 2. Tyvärr får man inte använda tampong, pga infektionsrisk.
 
Sv: När hade ni sex?

hmpff...:mad:
har inte läkt ihop tillräckligt än.
det gjorde svinont så vi fick avbryta....:(
imorrn är det 5 v sen sonen föddes, undrar hur lång tid det kommer ta?
inte allt för lång tid bara..................
 
Sv: När hade ni sex?

Men du hade väl gått sönder en del? Det kan ta ganska lång tid innan allt är som det ska därnere, med min första son tog det flera månader innan jag kunde ha sex igen. Den här gången tog det 4 veckor....
 
Sv: När hade ni sex?

Men du hade väl gått sönder en del? Det kan ta ganska lång tid innan allt är som det ska därnere, med min första son tog det flera månader innan jag kunde ha sex igen. Den här gången tog det 4 veckor....

ja sprack tydligen på 3 punkter av 5 enligt min journal. så ja har nog en bit kvar....nu har man testat iallafall
 

Liknande trådar

Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
1 677
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 322
Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 887
Senast: Puffindog
·
Kropp & Själ Jag behöver få läsa om hur andra haft det när de diagnostiserats med förtjockad slemhinna. Så hjälp mig, snälla. Jag var på gyn (fr o m...
Svar
0
· Visningar
352
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Dressyrsnack 17
  • Ponnyer på (nästan) fri tillgång?

Omröstningar

Tillbaka
Upp