När började era bebisar krypa?

Sv: När började era bebisar krypa?

Vår son kröp vid 7 månader, hade då kunnat ta sig dit han ville ett tag med hjälp av rullande, ålande, etc. Han gick vid 9 mån.
 
Sv: När började era bebisar krypa?

KL

Hampus satt tjock och trumpen och betraktade omvärlden tills han var ett år,sedan reste han sig och gick...efter det kom krypandet när han ville ta sig någonstans snabbt så att säga.

Han ville inte ligga på mage alls,men rullade däremot fram och tillbaka över rummet när yhan var 5 månader,så det kanske var hans substitut till att krypa...hur som helst var han hemskt söt när han målmedvetet riktade blicken åt ett håll och rullade allt han kunde :love:
 

Liknande trådar

Övr. Barn Har en son på 6 år. Han är utredd som 4,5 åring för autism,men då han fick normalt resultat på pappret så slogs det bort. Nu började...
2 3
Svar
46
· Visningar
9 593
Senast: Fraegd
·
Gravid - 1år Jag känner inte att jag tycker om mitt barn längre. Hur överlever man det? Jag älskar honom och skulle offra livet för honom när som om...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
25 058
Senast: Amk
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok 2016 var året då jag äntligen fick ett hem. Tidigare hade jag bara haft bostäder, högst osäkra sådana och med resultatet att jag fick...
Svar
0
· Visningar
2 312
Senast: Magiana
·
Relationer Jag vet inte vad jag ska ta mig till just nu:cry: Mitt liv är kaos just nu, allt som kan gå fel har gjort det:cry: Allt började för lite...
2
Svar
20
· Visningar
4 765

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp