Nä - nu orkar jag inte mer!

B

BamsePlutt

Som jag skrivit i tidigare trådar - dottern mår skit! Tycker vi kämpar på så bra - så pass starka ändå! Har skrivit att jag har jättestöd av "gubben" (inte barnens pappa) men nu funkar det bara inte längre, han är så jävla le just nu så jag funderar starkt på att flytta!!! Allt, precis allt, är tydligen skit. För någon vecka sen gick han och la sig, sov i tre dagar och svarade inte på tilltal! Jodå - jag menar verkligen tre dagar. Åt inget, duschade inte, sa absolut ingenting. Total utfrysning, bara en massa massa ilska. Klart som fan ungen mår dåligt! Och jag med för den delen. Orkar inte, orkar bara inte ha en familj som klappar ihop. Tror det skulle vara lättare om det bara var jag + ungarna. Ingen som det hela tiden ska maktkampas med. Osams igår, tydligen tyckte han dottern var otrevlig. Jag kunde inte se att hon var dum - tyckte hon uppförde sig bra. Han bara pratar om allt negativt hela tiden - orkar inte det!
Puh - skulle bara vilja gömma mig med barnen ute i en mörk skog - undan från alla jävla konflikter!
/U
 
Sv: Nä - nu orkar jag inte mer!

Finns det någon du kan gömma dig hos? Familj? Bekanta? Om inte, kontakta Soc och se till att ni kommer därifrån ett tag! Alternativt be killen bo någon annanstans ett tag om du tror han skullegå med på det.
 
Sv: Nä - nu orkar jag inte mer!

be killen bo någon annanstans ett tag om du tror han skullegå med på det.

Ja precis, men på ett trevligt sätt:
- Hjärtat du verkar vara lite...ur gängorna, ska du inte åka o hänga med kompisarna i några veckor o husera nån annanstan så att du kanske blir lite gladare?:angel:
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Jag har varit lite o säker om jag skulle skriva om dethär men jag har kommit fram till att jag vill det. Och endel kanske tycker att det...
Svar
16
· Visningar
2 032
Senast: manda
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag kommer säkert ångra att jag skriver dethär men jag måste bara få ut det. Och om ni tycker att jag är dum i huvudet så är jag väl det...
Svar
15
· Visningar
1 655
Senast: karl_h
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag vet att endel inte tycker att man ska prata om religion. Men jag bara vill få ut lite tankar om allt. Men som nog alla har sett så...
Svar
5
· Visningar
881
Senast: LiviaFilippa
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 649

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • E-coli hund
  • Valp 2025
  • Muddypaws 24/25

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp