B
BamsePlutt
Som jag skrivit i tidigare trådar - dottern mår skit! Tycker vi kämpar på så bra - så pass starka ändå! Har skrivit att jag har jättestöd av "gubben" (inte barnens pappa) men nu funkar det bara inte längre, han är så jävla le just nu så jag funderar starkt på att flytta!!! Allt, precis allt, är tydligen skit. För någon vecka sen gick han och la sig, sov i tre dagar och svarade inte på tilltal! Jodå - jag menar verkligen tre dagar. Åt inget, duschade inte, sa absolut ingenting. Total utfrysning, bara en massa massa ilska. Klart som fan ungen mår dåligt! Och jag med för den delen. Orkar inte, orkar bara inte ha en familj som klappar ihop. Tror det skulle vara lättare om det bara var jag + ungarna. Ingen som det hela tiden ska maktkampas med. Osams igår, tydligen tyckte han dottern var otrevlig. Jag kunde inte se att hon var dum - tyckte hon uppförde sig bra. Han bara pratar om allt negativt hela tiden - orkar inte det!
Puh - skulle bara vilja gömma mig med barnen ute i en mörk skog - undan från alla jävla konflikter!
/U
Puh - skulle bara vilja gömma mig med barnen ute i en mörk skog - undan från alla jävla konflikter!
/U