_Viva_
Trådstartare
Nu har det gått en vecka över tiden.
De första 9 månaderna gick fort men jag är övertygad om att någon har ändrat tiden till Slow motion den senaste veckan...
Under helgen testades nedanstående metoder som inte fungerade så nu behöver vi lite tips om sådant som fungerar.
Om hon inte är ute tills på måndag sätter de igång det hela så jag kan ju börja räkna ner iallafall. Men vi vill ha bebis nu såklart!
De första 9 månaderna gick fort men jag är övertygad om att någon har ändrat tiden till Slow motion den senaste veckan...
Under helgen testades nedanstående metoder som inte fungerade så nu behöver vi lite tips om sådant som fungerar.
- Storstäda huset - det vart rent och fint men ingen bebis.
- Basilika, en hel kruka i maten delat på 2 - gott men ingen bebis.
- Ananas - gott men ingen bebis
- Chicken Tikka Masala (Här tror alla att en curry ska hjälpa) - gott men ingen bebis.
- Finaste underkläderna kombinerat med shopping på stan - ont i ryggen men ingen bebis.
- Sex - Trevligt och gav en massa sammandragningar och resluterade i en sömnlös natt (Men ingen bebis!!!)
- Mer sex - ännu en sömnlös natt men ingen bebis
- Lång bilresa på motorvägen M6 (risk att fastna i helgernas bilköer ska väl få fart på det hela) - mötande trafik hamnade i kö men inte vi så det fungerade inte.
- Shoppingtur till IKEA i Birmingham för att äta varmkorv... lite svensk kultur borde fungera - Bebis gillar uppenbarligen inte korv med bröd.
Om hon inte är ute tills på måndag sätter de igång det hela så jag kan ju börja räkna ner iallafall. Men vi vill ha bebis nu såklart!