Mysko skritt *film*

Sv: Mysko skritt *film*

Gissar...
ser ut som en travare som tränar/tränats för trav och som inte är linjegångare utan är van att bredda rejält bak när han tar i... Dvs han orkar inte bära "normalt"
 
Sv: Mysko skritt *film*

Gissar...
ser ut som en travare som tränar/tränats för trav och som inte är linjegångare utan är van att bredda rejält bak när han tar i... Dvs han orkar inte bära "normalt"

Rätt på¨första försök, hittade länken i en annons, och insåg att jag aldrig sett en häst skritta så långsamt och "rakt".
 

Liknande trådar

Tävling Är det någon som kommer ihåg den klassiska serien Horse in Sports om olika grenar av ridsporten. Den gjordes 1987 en riktig blast from...
Svar
0
· Visningar
216
Senast: MJLee
·
Ridning Har insett att jag kan mycket om foder, hagar, beteende och träning från marken - men väldigt lite om hur man faktiskt lägger upp...
Svar
5
· Visningar
519
Senast: MiniLi
·
Ridning Jag har nyligen köpt en 5 årig varmblodstravare. Han är rätt outbildad i ridningen då hann nyss avslutade sin karriär som travare. Han...
Svar
9
· Visningar
1 108
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
8 453
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp