Myror i brallan hunden

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare pm
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 13
  • Visningar Visningar 1 945
vad e han för nått då?

Ohh den va så söt när dom spelade kaninen och sköldpaddan :love:

Japp. Tudor heter den å e jätte söt :D

Speciellt när han låg på rygg i framsätet på bollibompabilen å sov å snarkade...Jag e kär :love:

usch..
tycker inte alls om den..
ser ut som en missbildad gris... :crazy:
möjligen lite fulsöt kanske.. :crazy: :D

Inte världens smartaste ras dock. De gör lite som dom vill. :smirk:

Men det är ju det dom är! Smarta naturligtvis, annars skulle de inte kunna göra lite som de vill.... :D

Nädå, det går visst att uppfostra en bullterrier likväl som en "vanlig" hund, men det kräver lite mer av ägaren. Har man väl lyckats framstår alla andra raser som tämligen menlösa och urvattnade. :devil:

Här är en bra länk till hur en bulle funkar:
http://www.hundforum.com/viewtopic.php?t=478

Det brukar vara så med bullisar...antingen tycker man att det var det fulaste man sett eller så blir man helt förtjust. Jag älskar bullisar :bump: även om jag inte vill ha en. Möjligtvis en Staffordshire Bullterrier - jag har tyvärr ingen länk men du kan ju alltid kolla på SKK:s sida och gå vidare till rasklubbarna om du inte vet hur de ser ut! :o

Jag har själv haft bullterriers och varit aktiv inom aveln

otroligt trevlig hundras, men med vissa ärftliga sjukdomar samt många bråkiga uppfödare

vilket har gjort att jag gått ur rasklubben.

Liknande trådar

Övr. Hund Hur gör ni andra när ni ska resa, och inte kan ta med hunden/hundarna? Jag har tidigare kunnat lämna hundarna till svärmor, men nu är... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 363
Senast: ufot
·
Övr. Hund Har en bekant som äger en hund. Men när jag söker på ägarens namn på tex mr koll så står det att personen inte äger ngn hund? Kan man... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 088
Senast: Lobelia
·
Övr. Hund Stötte på detta med att man kan läsa hundens känslotillstånd baserat på om svansen går till höger eller vänster. Det finns dock en sak...
Svar
4
· Visningar
458
Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 556
Senast: Raderad medlem 147980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31