Jag hade ju någon jäkla blödning strax efter operationen så jag hade världens blåmärke på magen och den jäkla mätmojjen för urin visade att det var fullt hela tiden för den mätte blodmängden som låg "utanpå" så det var lite bökigt där men det var inget otäckt så egentligen. Det var lite trassligt och trist med extra runda på sjukan bara. Jag är inget fan av att vara där men de hade ett försök med bra mat (för att se om patienterna skulle bli friska snabbare om de åt ordentligt) så jag slapp vara hungrig i alla fall!Läskigt med blödning, men skönt att det gick bra tillslut. Hur lång tid tog det tills du blev återställd? Har du fått några men efter op?
Jag har inga barn bl.a. för att jag inte kunnat. Är säkerligen myomet som orsakat det . Jag är fortfarande i barnafödande ålder om än i det övre spannet. Tänker inte så mycket på det än, men de känslorna kanske kommer senare.
Bra att veta gällande sjukförsäkringen! Får jag fråga vilken försäkring du hade?
Jag hade faktiskt en kort sväng du vet med det där "ja, nu är det sent att ångra sig om jag vill ha ett till barn". Ibland kan jag känna det där när bekanta blir gravida att fasiken, varför blev det inte en till? innan vettet kommer ikapp mig. Med det sagt är det ju inte omöjligt att det dyker upp för dig även om du kanske tidigare har funnit dig i situationen. Man får väl köpa massa hundvalpar om man blir sugen på barn igen!
Trygg-Hansa har jag. Bytte till dem i vuxen ålder och det var en förlustaffär för dem jäklar vad trubbel jag haft sedan jag skaffade dem och ena åkomman ersatte de trots att symptom dök upp innan jag tecknade den! Många tusen har det blivit. Har dock lagt alla fordon, bostad och barnen där med så det kanske gick jämnt ut.