Return_to_the_moon
Trådstartare
Låter helt galet! Att du behövde gå med smärta hela tiden. Kunde du jobba samtidigt? Fick du ta starkare smärtlindring?För mig var det så att efter varje ägglossning började en cysta växa. När de blir i storlek med en handboll (ungefär, lite olika vad olika gynekologer sa) är de för stora för att kroppen ska kunna ta hand om vätskan själv och då blir det operation. Jag hade alltid ont, utom möjligen när en cysta precis hade avlägsnats/spruckit, eftersom jag alltid hade en cysta som växte trots att jag med hjälp av hormonella preventivmedel försökte hålla ägglossningen borta så lyckades det inte utan det blev cystor ändå. De togs bort med titthåll ja och eftersom man inte vill söva för ofta var det inte så att en cysta kunde plockas bort direkt "bara" för att den gjorde ont utan det skulle väntas och väntas i förhoppning av att den skulle spricka själv fram tills den blev så stor att den inte fick spricka själv.
Så de lät dina cystor växa tills de blev så stora?! Måste såklart gjort sjukt ont . Var detta längesedan?