MyDog Göteborg januari 2011 - Buke-träff?

Ramona

Trådstartare
Vilka ska till MyDog? Ska vi försöka arrangera en Buke-träff? Det behöver ju inte vara någonting avancerat, bara en fika eller liknande skulle ju funka om folk har ont om tid.

http://www.mydog.se/

Sv: MyDog Göteborg januari 2011 - Buke-träff?

Ställer lördag och söndag! Krockar det inte med något i ringen är jag på :)

Jag ställer på lördagen och är det tid emellan så hänger jag gärna på :-)

Ställer torsdag och fredag. Verkar som att jag har en udda ras.. ;)

Jag ställer också fredag, bara en av hundarna. :p

Jag ska dit lördag och/eller söndag, står i Flatcoated retriever-montern någon av dagarna :)

Ställer på torsdag och fredag. Finns där weimisarna finns, bara att leta efter en grå hund med tillhörande handler som ser dödligt uttåkade ut. :devil:

Jag försöker fortfarande komma på varför jag anmälde från första början och varför jag i hela friden anmälde till båda dagarna - tillfällig sinnesförvirring.... :grin:

Jag ska ställa på torsdagen :)
Om någon ser en förvirrad människa med en okoncentrerad Lancashire Heeler så är det jag!

Åh nej, jag vill ju så gärna träffa den grå mannen bakom bloggen ( ;) )! Kanske ska åka dit på fredag istället för lördagen :D
Fast BIS-finalen är väl på söndagen? ;)

Åh vad spännande att du ska dit!
Hoppas att det går bra för lille Alfons.

Kommer du till Malmö Internationella i mars?

Åh vad spännande att du ska dit!
Hoppas att det går bra för lille Alfons.

Kommer du till Malmö Internationella i mars?

Ha, ha, jag det ska verkligen bli spännande, utställningsdebut för oss båda så det kan ju gå hur som helst :D

Tur att Nathalie kommer också så man kan få lite guidning...

Beträffande Malmö är jag för bekväm för att åka ända dit och ställa ut, så det blir ni skåningar som får försvara A-kullens heder :p

Ok så hon ska dit också? Ja men då kan du ju ta det lugnt. ;)
Det kommer säkert att gå bra!

Siv ska göra sitt yttersta för att försvara A-kullens heder. :D

Lördag skulle väl vara lämpligt? Runt 13.30 kanske? Man måste ju hinna innan förhandsgranskningarna börjar om man nu skulle vara med där..

13.30 på lördag funkar fint för mig. Men jag är öppen för alla andra förslag också. :)

Det låter ok för min del också, vart ska vi träffas?

Åh nej, jag vill ju så gärna träffa den grå mannen bakom bloggen ( ;) )! Kanske ska åka dit på fredag istället för lördagen :D
Fast BIS-finalen är väl på söndagen? ;)

Oh, det hade varit kul att träffas :laugh:

BIS-final - HA! Det kommer inte hända! Min Grå yrhätta kommer aldrig till BIS. Däremot kommer vi antagligen att vara med och ställa i grupp..

*KL*

Idag insåg jag att Caesar Millan kommer till MyDog lördagen den 8 januari. Det måste man ju bara gå på!

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Återvänder till buke efter ganska många års uppehåll då jag minns att det fanns många kloka människor här. Vår münsterländertik...
Svar
0
· Visningar
347
Senast: Annique
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
11 280
Senast: valpköpare
·
Hundhälsa Hej! Vi har en hane som är krypt. Han är idag 2,5 år gammal ungefär. Vi har fått bekräftat genom ultraljud att den andra kulan ligger...
2
Svar
21
· Visningar
1 912
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är...
2
Svar
20
· Visningar
1 867
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka