MyDog 2018

R

Raderad medlem 94602

Vilka ska dit?

I år ska vi inte dit med några hundar. Kanske att jag åker ner själv med brorsdottern. Men åker en massa roliga Bukefolk så blir jag ju lite extra sugen på att åka dit :D

Jag ska antagligen dit en sväng, det beror lite på dagsform Det tar 3 timmar att köra, så är det uselt väglag orkar jag nog inte.

Om inget oförutsett inträffar ska jag dit på lördagen och stå i rasmontern för hovawart med min tik. Troligtvis kommer hon få gå i rasparaden också då de har brist på blonda representanter.

Jag följer min tradition och åker därmed givetvis dit. Skulle tänka mig att jag är där minst två av dagarna. :D
Åker du fram och tillbaka eller sover kvar?

Själv tar jag pendeln ner isf, den åker väl du också med?

Funderar på att åka ner och ställa ut Tönten för skojs skull. Han är klippt under magen, men det syns inte när han står upp. :laugh: Har inte hunnit klippa något mer än, så det skulle kunna vara kul att ha en utställning gjort innan man förstör pälsen nästa år. :angel:
Har inte anmälan gått ut?

Liknande trådar

Övr. Hund Jag och sambo ska skaffa hund. 😊 Både han och jag jobbar skift och han jobbar mestadels natt. Det här innebär att vi har ett glapp 3ggr...
Svar
8
· Visningar
1 222
Senast: Kajsalisa
·
R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 451
Senast: Raderad medlem 149524
·
Hundträning Hej. Jag funderar på vad ni har för passitivitetstips? Min hund går upp i varv och tar extremt lång tid på sig att varva ner på nya...
Svar
12
· Visningar
634
Senast: Grazing
·
Hundavel & Ras Hej! Någon här som har gråhund eller erfarenhet? Vi står just nu på kö på en kull som ev föds i januari om de tog sig. 2a plats på en...
Svar
9
· Visningar
1 004
Senast: _Taggis_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka