Mycket halsbränna = Mycket hår på barnet

Sv: Mycket halsbränna = Mycket hår på barnet

*kl*

Jag hade enorm halsbränna redan från V18, så illa att jag fick medicin mot det då det inte gav med sig alls med receptfria preparat.

ut kom, en liten kille med lite hår.. inte så mycket alls
 
Sv: Mycket halsbränna = Mycket hår på barnet

Har haft en fruktansvärd halsbränna under alla mina graviditeter.

3 barn som har varit både flintskalliga och håriga när dom kom!:angel:

Sådana här skrönor förstår jag inte ens varifrån de kommer??

För hur i helsike skulle ett barns hår kunna orsaka halsbränna genom både fostervatten och fostersäck!!???:eek::p

Dessutom har min halsbränna börjat i v.12-16..inte mycket hår att tala om i dom veckorna eller hur..;)


Men det kan ju vara kul att spekulera!:D
 
Sv: Mycket halsbränna = Mycket hår på barnet

Jag tror inte heller på skrönorna men tycker ändå det är rätt så underhållande;)
 
Sv: Mycket halsbränna = Mycket hår på barnet

Jomen det är det!

Jag undrar bara hur en sådan skröna föds liksom...?:angel:

Annars har jag roat mig kraftigt åt att lyssna på alla som talat om vilket kön det är på barnet jag väntar (dom har inte vetat om att jag har tagit reda på könet på alla tre innan v. 17) genom att magen är si eller så osv osv.

Men annars håller jag med. Det är underhållande!
Jag lade själv fram den enda tesen jag kunde tro på (den att man äter salt/lakrits när man väntar pojke och frukt när man väntar flicka) här på Förälder men fick genast den tesen spräckt!:rofl:
 
Sv: Mycket halsbränna = Mycket hår på barnet

Skitsnack om du frågar mig.. Hade enormt med halsbränna undre första graviditeten och min son föddes nästan helt kal. Lite fjun på huvudet hade han bara. Nu ett år senare så har min son fortfarande bara fjun på huvudet så han är långt ifrån en hårig bebis.
 

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 359
Gravid - 1år Jag visste inte om jag skulle fortsätta i min första tråd "vem tar du med till förlossningen?" eller om jag skulle skapa en helt ny...
2
Svar
22
· Visningar
3 767
Senast: Milosari
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 714
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
22 871
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #9
  • Köpa stamtavla av uppfödare?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp