Mustang muslifoder.

E

Ettermyra

Har någon provat Mustangs muslifoder? Har en travare som inte tillgodogör sig havren till 100%. Jag har gett honom Mustang Active pellets men är inte riktigt förtjust i pelletsfoder. Eftersom han tävlar är det i första hand Mustang Active Musli jag undrar över. :confused:
 
Grannarna hemma som har travhästar i tävling har använt det under våren. Det verkade fungera bra eftersom de var fina och åt (en som är mkt kinkig med maten). För deras del kändes det som att den ena mkt heta hästen som lätt galopperade bort sig blev lite lugnare och galopperade väldigt sällan. De skulle nog rekomendera den just för sådana (kinkiga och havreheta) hästar.

Lycka till
 

Liknande trådar

Utrustning Vad har ni och vad är ni nöjda med? Det känns som att jag har provat igenom hela sortimentet. Jag har provat alla hööks, både deras egna...
2
Svar
31
· Visningar
3 956
Senast: JennyLz
·
Hästhantering Hej! Jag har en medryttarhäst som jag haft nu i 2 år. Han är en rätt kraftig connemara, 10 år och importerad från Irland. Jag tror att...
Svar
15
· Visningar
3 018
Senast: Sel
·
Hästhantering Jag är så nära på att ge upp min häst jag snart har haft i 1 år. Jag hade sett så mycket framemot att ha häst igen men allt verkligen...
Svar
15
· Visningar
3 175
Senast: Grazing
·
Hästvård Hej! Ny här men gör ett försök att få goda råd! Har en nyinköpt häst som efter 3 v hos mig visade sig ha omfattande magsår...
Svar
6
· Visningar
1 665
Senast: Honey07
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Ramla av varje uteritt?!
  • Bildtråden
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp