Luff
Trådstartare
Men det är ingen tävling om att gissa rätt. Det handlar om att det inte alltid är sant att snoppbäraren är starkast.Om det annars är slumpmässigt urval så kommer du ha rätt mycket oftare om du gissar på mannen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men det är ingen tävling om att gissa rätt. Det handlar om att det inte alltid är sant att snoppbäraren är starkast.Om det annars är slumpmässigt urval så kommer du ha rätt mycket oftare om du gissar på mannen.
Nej det är klart att den inte är och det är det väl ingen som har påstått heller.Men det är ingen tävling om att gissa rätt. Det handlar om att det inte alltid är sant att snoppbäraren är starkast.
Jävligt tungt syftade väl inte på att det var fysiskt tungt som att bära tunga vikter utan att hen inte ville jobba där.Läste en tråd på forumet kolozzeum (träningsforum som jag är på ibland) där en hade fått sommarjobb på parkförvaltningen med att kratta löv och rensa ogräs: "känns jävligt tungt ... Är ju helt slut när jag kmr hem efter ett dagsjobb."
Mannen på den övre bilden ser ut att kunna dö i hjärtinfarkt när som helst. Han ser verkligen inte frisk ut.Det här funderar jag på. Två bilder av bönder. Jag kan inte tro att den moderna bilden visar en man som orkar lika länge som den på den svartvita bilden. Jovisst, Sebastian kan säkert bära tyngre grejor en stund.
Men hur tåliga är dessa bulkmuskler?
Kräver det inte en massa energi att bara underhålla den stora kroppen?
Och är inte musklerna i vägen om du ska arbeta effektivt?
Men du är ju så förgjordat korkad. Det finns ingen som kan tala om för dig vad som är attraktiva muskler för det finns 10000 olika tyckanden.Om syfte är att bli större och starkare så ska man lägga på tungt. Att göra 1000 reps på Body pump ger inte samma resultat.
Hur stora muskler är snyggt då? Det skulle jag vilja veta .
Jo och som jag förstod hade personen inget emot jobbet i sig.Jävligt tungt syftade väl inte på att det var fysiskt tungt som att bära tunga vikter utan att hen inte ville jobba där.
Var inget . Näe, såklart det finns många olika åsikter. Men alltid intressant att höra andras.Men du är ju så förgjordat korkad. Det finns ingen som kan tala om för dig vad som är attraktiva muskler för det finns 10000 olika tyckanden.
Hjärtinfarkten tävlar i Starke man och kom SMtvå i Sveriges starkaste man 2012 och 2013 så han är nog hyfsat frisk. Men jag håller med. Den kroppen ser inte hälsosam ut.Mannen på den övre bilden ser ut att kunna dö i hjärtinfarkt när som helst. Han ser verkligen inte frisk ut.
Mannen på nedre bilden ser ut att kunna bli en senig gubbe på 90 år Killen på nedre bilden har ju mycket snyggare kropp. Enligt mig då.
Men varför förstår du inte att det inte finns EN mängd muskler som alla tycker om? Om du inte är korkad så borde du ha begripit det nu.Olika? Varför kallar du mig för korkad ? Var väl onödigt. Jag tänkte mer på mängden muskler.
1000 reps på Body pump? Jag pratar om dem som kör 3x15 med fria vikter eller kroppsvikt på egen hand, med precision och kontroll. Inte de som lassar på så de darrar, tappar precisionen och får rycka genom rörelsen. Sen är jag med på att det är så man måste göra om man vill bli så stor som möjligt, men a) det blir inte snyggt och b) det är inte imponerande att träna på det sättet. Inte i mina ögon.Om syfte är att bli större och starkare så ska man lägga på tungt. Att göra 1000 reps på Body pump ger inte samma resultat.
Hur stora muskler är snyggt då? Det skulle jag vilja veta .
Biceps är snyggast som mäter exakt 31.3 cm runtom. För varje centimeter som avviker från det blir det avdrag.Hur stora muskler är snyggt då? Det skulle jag vilja veta .
Biceps är snyggast som mäter exakt 31.3 cm runtom. För varje centimeter som avviker från det blir det avdrag.
1000 reps på Body pump? Jag pratar om dem som kör 3x15 med fria vikter eller kroppsvikt på egen hand, med precision och kontroll. Inte de som lassar på så de darrar, tappar precisionen och får rycka genom rörelsen. Sen är jag med på att det är så man måste göra om man vill bli så stor som möjligt, men a) det blir inte snyggt och b) det är inte imponerande att träna på det sättet. Inte i mina ögon.
När det gäller vad som är snyggt har jag ju redan gett dig ett exempel på vad jag anser vara idealet tidigare i tråden.
Att du kanske blir vältränad och slipper få ryggskott eller andra belastningskador. Tror du verkligen att alla som hänger på gymmet gör det för utseendet. Dom flesta gör det ju för att må bra.Fast då får du inte samma resultat. Vad är poängen att stå och fjuppa på gymmet om jag inte får några resultat?
Ja jag ska kolla i protokollet vad vi bestämde på "Kvinnors Internationella Möte för bestämmande av manlig attraktion".Minst ett poängavdrag per cm tycker jag.
Att du kanske blir vältränad och slipper få ryggskott eller andra belastningskador. Tror du verkligen att alla som hänger på gymmet gör det för utseendet. Dom flesta gör det ju för att må bra.
Vad var formeln för ultrasnygg axelbredd? Kroppslängd x måttet mellan skulderbladen dividerat med kuklängd?Ja jag ska kolla i protokollet vad vi bestämde på "Kvinnors Internationella Möte för bestämmande av manlig attraktion".
Ja det stämmer. Det var Norges representant som lobbade starkt för det på senaste mötet.Vad var formeln för ultrasnygg axelbredd? Kroppslängd x måttet mellan skulderbladen dividerat med kuklängd?
Fast då får du inte samma resultat. Vad är poängen att stå och fjuppa på gymmet om jag inte får några resultat?
Klart du får resultat? Att bli stor behöver ju inte vara det enda målet. Tror du man får en fysik som Armie Hammer utan att träna?
Att vara bli stark, smidig och få bra kroppskontroll skulle inte jag kalla ”inga resultat”. Att man blir snygg är ju en extra bonus.