Muskler på olikla ställen...

Y

Yoshi

Hej

Vet inte om jag lägger denna tråd rätt men annars får den gärna flyttas.

Min fråga är hur jag ska träna min häst för att han ska få mer muskler på låren. Han har fina rumpmuskler men behöver mer på låren.
Han skulle behöva bredda sitt steg (vet inte hur jag ska förklara hoppas ni förstår) nu har han ett bra grip fram med bakbenen men jag skulle vilja att han breddade bak.

Någon som har några tips?
 
Sv: Muskler på olikla ställen...

Putt putt

Flera som tittat men igen som har något tips???
 
Sv: Muskler på olikla ställen...

Hej!

Jag skulle nog klättra en del och öka samlings graden i dressyr. Antar att du har en islänning med tanke på bilden. Intervall träning i trav och galopp, ger muskler på lår också om man relaterar till trav och galopphästar= borde även funka på alla andra raser.
 

Liknande trådar

Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
555
Senast: tara
·
Fritid Hej vänner! Om en dryg vecka ska jag åka på kurs några dagar på en skola som ligger mellan Falun-borlänge. Jag tänkte att jag dagarna...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
1 576
Senast: lingonben
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 640
L
Hundträning Som nog endel vet så har jag ej flatcoated retriever som är ett år och världens bästa och mest under bara hund 💙 Han är väldigt lätt...
2
Svar
21
· Visningar
1 829
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp