Musikvideo med hund som åker till rymden

Suspiria

Trådstartare
Kommer någon ihåg vad den heter?
Det är en sång, en man som sjunger, och en hund som åker iväg till rymden, den har ett kort på sin husse i hytten. Som hunden Laika, baserat på det, fast det här var en border collie eller något liknande har jag för mig.

Pratade med en vän om den här och kan ju inte hitta den! Minns inte något av vad den kan heta.

Kommer någon ihåg vad den heter?
Det är en sång, en man som sjunger, och en hund som åker iväg till rymden, den har ett kort på sin husse i hytten. Som hunden Laika, baserat på det, fast det här var en border collie eller något liknande har jag för mig.

Pratade med en vän om den här och kan ju inte hitta den! Minns inte något av vad den kan heta.
Motorhomes och låten Into the night

Googleträff säger Motorhomes - Into the night

Fast vad vet jag, det ringer ingen klocka hos mig...

Liknande trådar

Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 488
Senast: Otherside
·
R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
1 523
Senast: ildiko
·
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
1 025
Senast: igbest
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett... 7 8 9
Svar
179
· Visningar
28 807
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka