Musikprogram

G

Gronda

Är på jakt efter ett program där man kan klippa musik. Håller på att göra en träningsskiva med musik för intervallträning. Tips?
Inga komplicerade grejer nu va! Är inte så teknisk:P
 
Sv: Musikprogram

Cool Edit eller som det numer heter Adobe Audition. Det finns en trial (prova på version) att ladda på adobes hemsida. Det är enkelt men ändå rätt avancerat! T om jag som aldrig sett ett sådant program tidigare lyckades klippa ihop lite snuttar!
 
Sv: Musikprogram

Jag har Sonic Foundrys Sound Forge. Kan inte mycket om programmet men det funkar till att klippa och klistra ihop med upp och nedtoning av musik.

Har en egen fråga, nån som vet hur man gör för att få bort sång från en låt?
 
Sv: Musikprogram

traktor heter en dj programvara som man kan hitta om man söker lite.
 
Sv: Musikprogram

oki, ska leta lite till, hittade det för 1756 :- kändes inte riktigt i min prisklass tyvärr
 

Liknande trådar

Mat Okej hörni, nu vill jag ha lite tips! :) Jag hade tänkt baka lite nu i sommar. Det kommer bli lite tillfällen för fika och jag har...
2
Svar
22
· Visningar
885
Senast: Trott
·
Hästvård Hej! Jag har ett sto som jag haft i 2år och har några bekymmer jag skulle vilja diskutera. Min häst är 5år gammal som under...
2
Svar
24
· Visningar
3 122
Senast: Ridinglady
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 235
Senast: LovingLife
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
25 934

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp