musik vid felfri runda

D

diezel2007

Jag skulle gärna vilja veta vilken låt som brukar spelas vid felfria rundor på hoppbanorna:), dom brukar bara spela en liten bit av låten...your perfect...men vad heter låten och/ eller artisen som gjort den??? Har sökt på massa men inte hittat den...Hörde den senast nu i norrköping på deras nationella tävlingar... :laugh:

Sv: musik vid felfri runda

Fasiken, nu kommer inte jag heller på vad den heter.
Typiskt !

Om det är samma, men det finns en låt med Darin som heter Perfect, kolla om det är den :p
Dock tror jag inte det :D

Lite efter... brukar man spela musik vid felfria rundor?? Jag har allafall inte märkt av det... :o Kanske inte var till någon hjälp... Sorry..

Ja på vissa tävlingar gör dom det. Spelar en liten del av refrängen efter varje felfri runda. Brukar peppa publiken lite extra ;)

Ja på vissa tävlingar gör dom det. Spelar en liten del av refrängen efter varje felfri runda. Brukar peppa publiken lite extra ;)

Jadu, det har du rätt i... Har aldrig lagt märke till det. Brukar inte ens bry mig om att höra vilken tid och/eller antal fel jag fått.. :o Det blir som en överraskning när jag tittar på resultaten ^^

Jadu, det har du rätt i... Har aldrig lagt märke till det. Brukar inte ens bry mig om att höra vilken tid och/eller antal fel jag fått.. :o Det blir som en överraskning när jag tittar på resultaten ^^

Jag blev lite förvånad en gång när jag var iväg på en dressyrtävling, och efter ungefär halva dagen upptäcker att dom spelar musik i ridhuset.. :angel:
Då hade jag både kollat på en massa ekipage OCH ridit till musik själv. :rofl:

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 533
Senast: Anonymisten
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
77 300
Senast: Jeps
·
Ridning Hej! Har fått ett problem med min medryttarhäst som jag skulle vilja reflektera lite om! Jag har ridit min medryttarhäst i 4 månader...
2
Svar
22
· Visningar
6 747
Senast: yamyam
·
Relationer Gammal användare med nytt nick på grund av känsligt ämne och jag MÅSTE få ventilera och höra utomståendes perspektiv. Jag insåg tidigt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
19 568
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar