Musik på nätet...

G

Gottfrid

Finns det någon vänlig själ som kan tala om för mig hur man laddar ner musik från nätet?

Måste nog erkänna att jag är väldigt dålig på det här med datorer :crazy:

// Madde
 
Sv: Musik på nätet...

Om du vill vara laglig finns det musik att köpa och ladda ner på www.cdon.com :D
Annars finns det DC++, lite krångligt för dom som inte kan så mkt om datorer kanske. Kazaa är lätt som en plätt, men jag kan nästan garantera att du får virus av det. Annars så finns det sidor som www.piratebay.org eller www.swebits.org som man kan ladda hem på utan att dela med sig och dom är ganska lätta att förstå sig på.
 
Sv: Musik på nätet...

Jo men det jag menar ju att man inte måste ha en massa för att kunna ladda hem.
 
Sv: Musik på nätet...

Jo, precis. Fast ju mer man delar med sig desto fortare går nedladdningen...
 
Sv: Musik på nätet...

Fast när jag tänker efter så har jag nog fel. Det är gränsen på hastigheten du laddar upp med som påverkar hur snabbt du kan ladda ner, inte utdelningskvoten...
 

Liknande trådar

Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
976
Senast: Kirre
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 367
IT & mobiler Jag skulle vilja ha en högtalare till min mobil så jag kan spela musik hemma utan lurar, och också kanske ha den som radio. Jag tänker...
2
Svar
26
· Visningar
1 656
IT & mobiler Inte alla wifi. Vårt hemma funkar fint. Men kommunens funkar bara på 24-timmars-åtkomst. Att logga in med mitt jobbkonto funkar inte...
Svar
0
· Visningar
400

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp