Musbo inomhus

Mirre

Trådstartare
Vi verkar ha fått en ofrivillig musuppfödning här hemma, bara idag har vi fångat två stycken. Jättesöta verkligen, men det är ju inte bra att ha dem i huset. Speciellt inte nu när vi försöker få huset sålt.

Vi har två katter men de hinner inte ta alla. Vad tusan gör man? Vi måste ju hitta boet tänker jag. Eller är det bara att ta ut Anticimex?
 
Kontakta försäkringsbolaget. Flera försäkringsbolag verkar stå för Anticimex eller vad de nu har avtal med. För oss har det varit hyfsat effektivt. Våra verkade komma in via vinden och garaget om det hjälper er att leta bo. Den gången de kom via garaget sprang de runt på golven i anslutning till garaget medan när de kom via vinden höll de sig i väggar, sopskåp, bakom kylen osv. Om det hjälper er att leta ;p
 

Liknande trådar

Hemmet Vi har blivit ofrivilliga hyresvärdar åt ett gäng råttor som huserar i väggarna. Vi hörde dem redan förra vintern, men då hade jag inte...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
2 706
Senast: vilde
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 040
Övr. Hund Hej, känner mig vilsen och vet inte hur jag ska göra. För en vecka fick jag hem en 9 veckor gammal valp. Eftersom hon kommer behöva vara...
Svar
8
· Visningar
917
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
Svar
18
· Visningar
1 575
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp