Mugg-Homeopatmedicin

tinaiva

Trådstartare
Lite spinn off på den tidigare tråden om homeopatmedicin. Ville dock inte belasta den tråden med behandling av en mer specifik åkomma. Här skulle jag gärna vilja veta om det finns folk som har erfarenheter av att behandla mugg med hjälp av homeopati.
Har behandlat enligt vet´s ordinationer utan nämnvärt resultat. Så nu är jag nyfiken på om det här finns erfarenheter av homeopatisk behandling.
ET har i samband med övrig behandling av pållen även satt några akupunkturnålar för muggen och nu är jag lite inne på att förstärka inifrån oxå.
Någon?

/tina

Liknande trådar

Avel Som en spin off från tråden om antibiotika och avel. Seminverksamheten ger stora möjligheter till hingstval, hingstar från hela världen...
2
Svar
34
· Visningar
5 223
Senast: ginnies
·
Hästvård Jag har börjat fundera över dessa fenomen efter vad som hänt mina hästar i sommar och sedan läst ett antal trådar här på buke. Jag har...
2 3
Svar
48
· Visningar
10 124
Senast: lady_vip
·
A
Hästvård Det finns säkert lika många åsikter om hur man ska behandla hästen när den har fått mugg/rasp som det finns hästar här i Sverige. Men nu...
Svar
5
· Visningar
1 749
Senast: Angely
·
Hästvård Nu måste ni hjälpa till och vara bollplank, för vi (jag och vet.)kan inte komma på något. Min häst har en mycket envis mugg, vilket...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
10 619
Senast: axel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar