Muffbett i "mässing"

Corax

Trådstartare
Jag letar efter ett muffbett (tredelat med fasta ringar)i mässing. Vet att Globus har dem, men hur sjutton får man tag i dem? Och kostar?
Är det fler som har dessa bett?

Sv: Muffbett i "mässing"

Ja men det är ju så låååångt dit... :(

Till Popeye; Och Granngården har jag redan ringt till och där kammade jag noll. Man bor ju inte direkt inne i storstan. :crazy:

Någon som har ett pris?

Hittade du inga andra återförsäljare som fanns närmare dig på listan då?

Lillhästen i stav har ju också, de skickar mot postförskott. Men eftersom bettet inte är så dyrt så blir avgiften nästan lika mycket som bettet :smirk:

tremas2.jpg

Kostar 140 kr på lillhästen

Det står på deras hemsida att man kan betala mindre saker i förskott, och då blir det bara brevporto... :idea:

Har köpt en massa Globus saker från LillHästen i Stav. Dom är kanon!! Har dom inte hemma så tar dom hem speciellt åt en. Skickar mot pf eller så kan man betala in summan och då blir det endast brevporto.

Hm, det låter ju kanon!
Men först ska jag ringa till den butiken jag inte fick tag på i mitt runtringande, sen får vi se!
Tack för alla svar! :)

Liknande trådar

Utrustning Hej hej! Jag rider en ridtravare som fungerar superbra på hackamore men när han har ett bett (tredelat tränsbett) i munnen blir han... 2
Svar
33
· Visningar
1 194
Senast: sweep
·
Utrustning Min ponny är en MAXAD C ponny som är väldigt pigg men extremt känslig. Jag håller på att försöka se över hans bett då han har väldigt...
Svar
6
· Visningar
354
Senast: Valle
·
Utrustning Jag har idag en Cheval liberte 2002XL som jag köpte billigt och tänkte fixa till. Nu har flera saker fått mig att inse att jag kör den... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 214
Utrustning Hej! Överväger att köpa ett nytt bett till min ena. Använder ett vanligt tränsbett med fasta ringar idag men vill ha ett som är något...
Svar
15
· Visningar
1 226
Senast: dukie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Tovig katt
  • Bråkande hundar