Muckboots bra?

Sv: Muckboots bra?

Absolut, Muckboots är jättebra, tänk bara på att de inte är lämpliga sommartid eftersom de är varma och tanken är just att man ska klara kyla bättre.

LaCrosse verkar ju bättre då, och priset verkar lika varandra. Men LaCrosse går inte att rida i... Vilket förvisso inte är nått krav, just nu är jag bara stallhjälp.

Jag rider i mina Lacrosse ;) Lite klack har de ju, kanske inte den nyaste modellen dock..

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag skulle behöva köpa nya vinterskor, för ridning och promenader. Tyvärr blev det lite bråttom så jag måste köpa i butik. De butiker... 2 3
Svar
46
· Visningar
2 356
Senast: MissFideli
·
Kläder & Bli fin Nu börjar det ju bli kallare ute, och jag känner att jag saknar en typ av sko. När jag är hemma och håller på i trädgården/med huset...
Svar
14
· Visningar
722
Utrustning Hej! Jag ska införskaffa mig en ny transport och behöver råd på vilken jag ska söka efter. En totalvikt på max 1500kg, en lastvikt så...
Svar
4
· Visningar
282
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Har haft tur och inte behövt boots i hagen på någon häst tidigare. Men min valack envisas med att trampa sig själv på framsidan av... 2
Svar
39
· Visningar
1 423
Senast: Kristall10
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka