Sv: MsvC/MsvB - är detta vettigt?
Jag var 43:e reserv på en tävling i höstas och kom med, i rätt god tid dessutom!
Jag var 43:e reserv på en tävling i höstas och kom med, i rätt god tid dessutom!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast hela TDB kan ju inte ändras bara för att ni uppe i stockholm har problem
Ska hela övriga sverige drabbas och inte kunna anmäla till mer än en tävling per dag då?
Typiskt 08- beteende
Fast hur ofta rider du två tävlingar samma dag?
Händer , dock inte på samma häst. Däremot är jag ganska ofta anmäld till flera tävlingar på samma helg på samma häst, kan finnas en massa olika orsaker till det. Rätt vanligt också att folk som har många hästar gör så. Dock är det inga större problem här i söder eftersom klasser sällan är fulla här.
Egentligen handlar det ju inte bara om Sthlm utan även Södermanland och Uppland, de distrikten lockar ju samma ryttare. Det var ju en artikel i Ridsport förra året, där var det ju någon på distriktet som inte tyckte att problemet var så stort om jag inte minns helt fel...
Eftersom att det finns ett överflöd av hopptävlingar borde det inte vara så stor omställning för klubbarna att byta ut dessa mot dressyr.