Msv B:4 2005

R

Rufsan.

Finns det någon som kan antingen maila det till mig eller skriva ut det här, dom har skrivit fel i proppen och skrivit 2003 men nu helt plötsligt i ryttarmeddelandet stod det 2005 :mad: Jag vet att det finns på stallbacken men jag måste helt enkelt LÄSA igenom det, inte bara titta på en massa streck. Jag skall tävla på Söndag så jag måste ha det snarast :crazy:

Kom igen nu någon snäll en :angel:

Sv: Msv B:4 2005

Nu ser jag att det inte finns något program som heter Msv B4 2005. dubbelsuck. Undrar vilket program som skall användas egentligen :angel:

det är nog bäst och säkrast att ringa till den tävlingsansvariga, så att du inte kommer dit och rider fel program!

Senaste Msv B:4 är 2003, Eftersom det står Msv B:4 bådi i propositionen och meddelande till ryttare så är det Msv B:4 2003 du ska rida. De måste ha råkat skriva fel i meddelandet.

De som är nya 2005 är Msv B:3 och Msv B:5

Liknande trådar

Tjatter Äntligen är det dags för årets hingstpremiering! Det tisslas och tasslas i stallarna, lukten av pälsglans ligger som tunga moln och ett...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
14 726
Senast: Kilauea
·
Ridning Jag har hamnat i en otroligt jobbigt sits och vet inte vad jag ska göra. Jag är en ganska erfaren ryttare (dock hobbynivå) som ridit...
2
Svar
34
· Visningar
7 584
Senast: akleja
·
Tjatter Det började för 25 år sedan. En ung student som gick på Norra Lyckan skolan i 3B förolyckades hastigt under hennes skolår. Sedan dess...
30 31 32
Svar
625
· Visningar
18 059
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Av någon outgrundlig anledning har jag anmält mig till en hopptävling som ridskolans ridklubb anordnar. :) Jag har aldrig tävlat förut...
Svar
0
· Visningar
596
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka