A
Agnes_
Får man starta både MSV A:1 och LA:6 under samma meeting på samma häst?? Har för mig att man inet får det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Uppklassad eller inte – om jag har en häst som är på MsvA-nivå (MsvA-nivån inkluderar klasserna MsvA, S:t george och Int1) tycker jag inte att det är lämpligt att rida en LA. Du FÅR, men bör kanske inte tvinga LA-ekipagen att tävla mot ett MsvA-ekipage...?
(MsvA-nivån inkluderar klasserna MsvA:1, S:t george och Int1)
Int.I hör till svårklass btw!
Int.I hör till svårklass btw!
Tänk att jag är lika säker på attd et hör till svår klass då Men *ars *ndersson kanske har fel...
Mohaha - skoja bara! Nä det är ju han som sagt att det ÄR svår! Förvirrande för min föredetta arb.givare, känd sådan sa att hon frågade honom varför det räknades till svår eftersom det är mer som MsvA än SvårB, kommer inte ihåg vad hon sa att han sagt dock!
Men jag kanske har fel - men jag vet hur många som helst som säger att Int.I är svår klass - dock kan jag inte hitta någonstanns där det står hur det VERKLIGEN är! Så tills jag gör det så räknas det till svår