Msn hjälp!

S

snö

Alltså mitt msn har nåt damp för sig. Jag kan typ vara inloggad fem minuter sen stänger det av sig själv. Sen så kommer det upp en sån här pop-up ruta om man vill skicka felrapport eller inte. JAG BLIR GALEN! :crazy: Har försökt starta om datorn och rensa och allt möjligt men ingenting hjälper. Förut kunde jag typ vara inloggad längre tid innan den började gorma men det blir bara kortare och kortare tid hela tiden. Vad är det för fel? HJÄLP

Sv: Msn hjälp!

Min gjorde också så förrut. Det enda som hjälpte var att byta mail, så slutade det. Det var antagligen nån som skickat nån skit till mig. (Som jag inte kunde lösa på annat sätt)

Kan ju vara så på din dator också.

Du kan ju prova med att installera om programmet. Vet många som har problemat, konstigt... Lycka till, låter inget roligt :crazy:

Tack:) ska genast prova installera om och se om det funkar HOPPAS

Jag tror inte det är din MSN det är fel på utan på din Internet explorer. Sånna meddelanden får man om man har kajko i IE. Kanske uppgradera dig ?

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 275
Senast: lizzie
·
Fordon Jag har haft lite fel på min bil det senaste men har med hjälp av verkstad och vän fått hyfsad ordning. Det började med att den helt...
Svar
5
· Visningar
1 328
Senast: Linn-Nora
·
Tjatter Påsklov!! I dessa Covid-19 tider när hela Stockholm stängs ner och ser ut som en spökstad bestämmer sig Stockholmarna för att dra till...
74 75 76
Svar
1 512
· Visningar
59 414
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
35 121
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Stor enkel hundras med lagom driv