FUNNY

Trådstartare
är det någon som har erfarenhet av detta ?
Har en kuse på 28 år och som av förklarliga skäl (:-) är lite stel ibland, funderade på att ge honom MSM som vi har köpt till oss själva men inte kan äta pga smaken....

Ger mina 2 hästar 1 msk MSM per dag, har gjort detta sedan februari och hästarna är pigga och friska. Började ge maa att de har exem, den ena hade också luftvägsproblem.
Tycker gott att du kan prova, speciellt om man ger hösilage så får hästen inte tillräckligt med svavel.

Liknande trådar

Foder & Strö Jag har en gammal ponny, 26 år, som har börjat få lite svårt att tugga hö (Duktig hästtandläkare har undersökt och bedömt.). Hon blev...
Svar
18
· Visningar
1 004
Foder & Strö Hej, är rätt ny/okunnig på detta med hästens foder. har bla använt mig av olika foderstatsprogram för att få till rätt foder och rätt...
Svar
5
· Visningar
524
Senast: Cattis_E
·
Foder & Strö Jag kommer snart ha min första omgång med åringar och funderar därmed på hur jag bäst ska ta hand om dem, främst fodret. De får...
Svar
8
· Visningar
388
Senast: Sryoqwe
·
Foder & Strö Jag har en islänningsvalack på dryga året. Har inte haft islänning tidigare. Skulle behöva hjälp med lämplig foderstat till honom...
2
Svar
28
· Visningar
1 278
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar