FUNNY

Trådstartare
är det någon som har erfarenhet av detta ?
Har en kuse på 28 år och som av förklarliga skäl (:-) är lite stel ibland, funderade på att ge honom MSM som vi har köpt till oss själva men inte kan äta pga smaken....
 
Ger mina 2 hästar 1 msk MSM per dag, har gjort detta sedan februari och hästarna är pigga och friska. Började ge maa att de har exem, den ena hade också luftvägsproblem.
Tycker gott att du kan prova, speciellt om man ger hösilage så får hästen inte tillräckligt med svavel.
 
Tackar för svaret, ska se ifall pållarna tycker bättre om det än vad vi gjorde :D
 

Liknande trådar

Foder & Strö Jag har en gammal ponny, 26 år, som har börjat få lite svårt att tugga hö (Duktig hästtandläkare har undersökt och bedömt.). Hon blev...
Svar
18
· Visningar
877
Hundhälsa Jag behöver tips på bra torrfoder att ge som kompliment till musch. Jag har en sexmånaders kastrerad dvärgpudel som äter musch med god...
2
Svar
31
· Visningar
2 636
Senast: Puffindog
·
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
1 676
Senast: Roheryn
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
Svar
18
· Visningar
1 260

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp