Blandrastik

Trådstartare
En mycket viktig tråd.....:angel:
Gillar serien, men nu vet jag inte vem som är vem.

Och för att slippa spoilers så lägger moderator här till lite text och lite luft. Det kan behövas mer info ovanför detta tillägg, det får komma sen i så fall. :) Nu hoppas jag att det hela spoilas lite mindre direkt när man bara kollar igenom trådlistan i forumet i alla fall.

Mina frågor:
Vet man var Tyrell är? Han är ju bara borta.
Vem är mannen i skägg som inte längre "vill" tillsammans med Tyrells danska fru?
Vem är mannen som senare skjuter honom, på danska fruns order?

Sen bröt de sig in hos någon högt uppsatt tjej och fixade med hennes smarta lägenhet så hon drog därifrån. Vem var hon och vad var poängen med att få ut henne från lägenheten?
Finns det nån uppdaterings-site man kan kolla på? Blir ju galen...:banghead::arghh:

Varför gör de så här!
Samma anledning som jag slutade kolla på Game of Thrones, man hade inte lägre koll på någon utom hon med drakarna.

Senast ändrad av en moderator:
Jag slutade titta efter att det blev så mycket våld och skräck.
När han hittade sin kärlek död i bakluckan på den där bilen försvann större delen av mitt engagemang. Sedan blev det värre och jag blev bara ledsen av att titta.

Tyckte också att det var svårt att hålla isär allt och alla. Det gjorde inte motivationen högre. Synd, för jag hade höga förhoppningar på serien.

Jag slutade titta efter att det blev så mycket våld och skräck.
När han hittade sin kärlek död i bakluckan på den där bilen försvann större delen av mitt engagemang. Sedan blev det värre och jag blev bara ledsen av att titta.

Tyckte också att det var svårt att hålla isär allt och alla. Det gjorde inte motivationen högre. Synd, för jag hade höga förhoppningar på serien.
Jäkligt ont om bra serier med bra manus.

Vi slutade också att titta.
Fattade aldrig grejen med serien. :confused:
Och då är ändå min sambo en riktig datanörd....
:turd:-tråkig serie om du frågar mig.

@Blandrastik Why oh why spoilrar du så mycket i din första post?! Man behöver inte ens gå in i tråden innan man får se saker man kanske inte vill veta!

Tips: Skriv först och främst vilken säsong du är på och att du kommer prata om allt som händer fram till avsnitt X. Sen hoppar man ner några rader så att det inte syns innan man öppnar tråden. För det är jävligt trist för de som inte sett lika mycket som du annars.

För att slippa spoilers lägger jag till lite luft och annat överst i trådstarten!

Om TS vill lägga till info ovanför det jag la till nu, så hojta till så fixar jag!

//lizan, moderator

@Blandrastik Why oh why spoilrar du så mycket i din första post?! Man behöver inte ens gå in i tråden innan man får se saker man kanske inte vill veta!

Tips: Skriv först och främst vilken säsong du är på och att du kommer prata om allt som händer fram till avsnitt X. Sen hoppar man ner några rader så att det inte syns innan man öppnar tråden. För det är jävligt trist för de som inte sett lika mycket som du annars.
My bad!

Liknande trådar

Äldre Jag vet inte om det bara är mina hjärnspöken eller om jag borde ta händelsen på allvar, så ni får gärna hjälpa mig att reflektera. Igår...
2
Svar
30
· Visningar
5 002
Senast: Singoalla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Muddypaws 24/25
  • Ta bort tandsten med ultraljud