JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Mountain Horse-ridstövlar?
Utrustning
Trådstartare
Trådstartare
Farouk
Startdatum
Startdatum
26 Nov 2005
Svar
Svar
42
Visningar
Visningar
4 531
Sv: Mountain Horse-ridstövlar?
Jag har en bild på stövlarna då jag sitter till häst. Hoppas den duger.
håll i er, inte sverigs bästa bild som jag är nöjd med men det är i alla fall en glimt av stövlarna ..
hmm kanske blev lite pluttigt liten .
Jag är själv sugen på ett par sånna där som centaur på buke har:
http://www.denirobootco.com (men jag vill ha svarta o utan snörning). Kostar ca 2700-3000 svenska kr.
Utrustning
Jag är ute efter nya ridstövlar, och har följande kravlista:
mjuka i skaftet
dragkedja (jag har skadat foten och kan inte komma ner i...
Utrustning
Jag behöver VERKLIGEN nya ridstövlar, men har stora bekymmer med att hitta rätt. Jag behöver stövlar som är både långa, vida och stora i...
Utrustning
Nu på julafton fick jag pengar till ett par ridstövlar i julklapp, fick förslaget Mountain Horse Firenze high rider, men hittade även...
Utrustning
Har dom gjort om storlekarna på Mountain horse ridstövlar??
jag äger 3 par från dom
vinterridstövlarna rimfrost eller va dom heter...
Mellanpudel
Hundavel & Ras Det är väl ingen som skrivit att det är en sjuk ras, men att det finns saker som verkar dyka upp och som det kan vara värt att se upp...
Sel
Igår kl 22:59
Svar: 46
Visningar: 1 805
Hund
Guldfasanerna
Övr. Djur De verkar verkligen ha Helt olika personligheter! Nya ägarna var lite shooketh när de fick träffa honom - medan deras varit typ...
Sel
Igår kl 22:56
Svar: 1 515
Visningar: 129 578
Djur
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Det bor en suicidal katt i mitt område. Vincent stod och sniffade i ett buskage och den sprang ca 30 m för att sätta sig RAKT bakom...
geting
Igår kl 21:30
Svar: 1 172
Visningar: 69 512
Hund