Motivation

Sv: Motivation

Gud, vilken härlig film! :love: Du har rätt, man blir riktigt ridsugen!! Tur att jag ska åka till stallet och rida nu :D

Vilken gullig film:)
Hittade fler filmer där, ta en titt på filmen från istölten, haha vilket skägg våra hästar får på vintern egentligen:d

Blev jätte sugen på att rida nu!! Kollade på dom andra filmerna och det är ju bara att inse att islandshästar är underbara:love:

Filmen med skridskoåkningen var ju hur fräckt som helst. Har aldrig sett något liknande och skulle aldrig komma på det heller!

Jo nog blev man sugen att rida alltid.Men.. hos oss är all snö bortsmält.Har varit några minus grader så backen är sten hård.Vägarna är jätte isiga.Jag blir så j***a less.Så fort man kommit igång så blir det något skitväder.Markarbete i padocken eller skritt promenader är vad som erbjuds för min pålle just nu.Längtar efter massor med snö.Men att drömma sej bort med denna film var underbart.:)

Liknande trådar

Hästmänniskan hejhej, ursäkta för mycket text 🥲Jag har precis tagit studenten och ska flytta ganska långt bort i början på nästa år. Ponnyn som jag...
Svar
8
· Visningar
854
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 182
Träning Hej! Vi har två islandshästar som står på mina föräldrars gård, valack 23 år och sto 16 år. Vi har haft dem i många år och tidigare red...
Svar
12
· Visningar
1 384
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 429
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar