Mostly Glowing

B

Bull

Finns det nån här som kan berätta mer om Quarter hingsten Mostly Glowing.
Avkommor meriter vart finns han mm mm.

Tack på förhand

Sv: Mostly Glowing

Tack på förhand

Hej!

han kommer att tävla nere på SM i helgen på okna ranch!!!

Och sen kom jag på att Bewildered, hon har jobbat lite med henne så ta kontakt med henne.. hon vet iaf en del om hans förflutna... :idea:

//Carro igen!

jao, jag är här. ^^ Pm:a så ska vi se om jag har något svar - om inte annat kan jag nog vidarebefodra dig både till nya ägaren och gamla tränare.

Nuvarande ryttare ska finnnas här på buke. :idea:

Det jag vet om honom är att jag va JÄTTE sugen på att köpa honom när han va till salu!!! Men efter mkt räknande insåg jag att ekonomin inte skulle räcka till.:( Men det är en helt underbar häst!

Gå in på wrn.se och sen klickar du på den lilla gula " lappen " du ser på den sidan.. sen klickar du på startlista, där ser du alla klasser och så kan du gå igenom vilka klasser han ska vara med på.. har nämligen ingen aning, såg bara att han skulle vara med...
Ja han är duktig det är han..

//Carro

Tack på förhand

Haaaaaa!!! förstår att du ochså har läst inlägget som ägaren till hingsten skrev när han kom på tal i en annan tråd.
:D

*KL*
Kan kanske ana vad det handlar om. :smirk:
Men jag tycker iallafall att han är en mycket vackar häst. Han har mycket fint steg samtidigt som han har stor och grov kropp, tillräckligt för tex. stop. Mycket fin allroundmodell !! :bump::banana::bow::D

Supersnyggis!!! Tränad och tävlad av Peter L-berg
Tog ett föl efter honom för några år sedan, nya ägaren är jättenöjd med avkomman som nu är två år, inridning(sadel på) påbörjad och ska i inridning/träning för Peter L i höst.
Har många bilder på hingsten, hör av dig.

Red honom själv för två år sedan, det lataste!!! i ett par skor, när han var i träning...
Vet inte hur han är nu, har inte sett honom på ett år.

Såg att han tog medaljer också på WRAS-SM.Både i reinning och westernriding.
JAckpot

Liknande trådar

Hästvård Det är så mycket diskussioner om tillskott hit och tillskott dit, men jag hade velat skicka in ett tex träckprov för att checka av...
2
Svar
33
· Visningar
2 338
Senast: skiesabove
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Cardento kom till Sverige och Flyinge som femåring. Redan första säsongen betäckte han 130 ston, och numera finns nästan 1500 avkommor...
Svar
0
· Visningar
167
Senast: Gunnar
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 609
Senast: Nepenthe
·
Utrustning Är medryttare och hästen jag rider går barfota. Ägaren kommer inte att sko hästen, såvida hovslagaren inte propsar på det, och hästen...
Svar
12
· Visningar
733
Senast: Miingla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Världscupen 2024/2025