Morgon/kvällsbilder

Sv: Morgon/kvällsbilder

Så här ljust är det hos mig sent på kvällen:

21069006.jpg
 
Sv: Morgon/kvällsbilder

:love:Det där är ju min bild :p

Haha, jag vill också ha det så ljust ute! *inte alls avis*:angel:


BRutt: Jag älskar den första bilden! Så himla fin:love:
 
Sv: Morgon/kvällsbilder

Ja, den var tillägnad och fotat för dig <3:love: Det enda bra med att bo här är att det är ljust på natten.:)

Kan tillägga att kameran var död, men jag pillade på batteriet medans jag fotade och då hann jag ta en bild.:p
 
Sv: Morgon/kvällsbilder

fiske-2.jpg


Fotad i går kväll :D

Än är det inte mörkt och ljusare och ljusare blir det framöver, för att sluta med ljus dygnet runt :angel: :banana:
 
Sv: Morgon/kvällsbilder

Jag tror att jag snart flyttar norrut! Ni har så grymt fin natur och ljust dygnet runt på somaren! *_*:love:
 
Sv: Morgon/kvällsbilder

Ja, ljuset i norr är speciellt. En sommar när jag var nere i storstan, så fick jag nästan abstinens :eek: men det går juh att åtgärda genom att resa lite norrut :love:
 
Sv: Morgon/kvällsbilder

Ja, ljuset i norr är speciellt. En sommar när jag var nere i storstan, så fick jag nästan abstinens :eek: men det går juh att åtgärda genom att resa lite norrut :love:


Fast jag vill vill ha varannat dygn. Jag älskar ljuset, men saknar att få mysa till det ute på balkongen med levande ljus i mörkret.
 
Sv: Morgon/kvällsbilder

Fast det blir juh höst :angel: Lite knepigt att fara landet fram och åter för ljusets skull :crazy: Min mormor säger att sommaren är så jobbig hon längtar alltid till hösten och tända ljus och mys med bär och annat från trädgården, så jag förstår argumentet :)
 
Sv: Morgon/kvällsbilder

Jo fast så långt in på hösten så att det är mörkt när man vill sitta på balkongen, brukar också betyda att värmen, och gud, har lämnat denna landsända.

Fast å andra sidan vill jag inte heller vara utan ljuset, men mörkt någon gång ibladn bara tack!
 
Sv: Morgon/kvällsbilder

*kl*

Vilka vackra bilder alla har! Jag bor på ett tråkigt ställe, där vackra solnedgångar är ovanliga men iallafall:

21027458.jpg

21027571.jpg

21157706.jpg
 

Liknande trådar

Fritid Har sett de utländska versionerna (inte alla) men nu kommer en svensk version på 5an. Första avsnittet är ikväll 5/9 kl 21. De ska ta...
Svar
5
· Visningar
437
Senast: Rosett
·
Fritid Hej vänner! Om en dryg vecka ska jag åka på kurs några dagar på en skola som ligger mellan Falun-borlänge. Jag tänkte att jag dagarna...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
1 558
Senast: lingonben
·
Relationer I morgon är min sista semesterdag (egentligen var det väl i fredags, om man ska vara noga). Vad kan sambon och jag hitta på som inte...
Svar
0
· Visningar
232
Senast: fejko
·
IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
206
Senast: sweep
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp