Mördad hund med valpar

F

fialotta81

När jag kom hem till en kompis så var hennes pappa hemma. Har skrek och slängde saker om kring sig. När vi kom in i rummet såg vi att han kastade valpar om kring sig. Min kompis tik var död och låg i en sopsäck.
Det är polisanmält men vad händer sen? :(

Tiken var tydligen inte död. Den hade 2 knivhugg i bakre delen av ryggen. 1 valp dog resten var kraftigt chockade.

Ta och bråka SOM FAAN med polisen. Om detta skulle vara en människa skulle han få livstid. Nu lär han bara åka in på några månader om ens det.

KRÄV att han åker dit för MORD på flera personer.

vad e det du säger ??? e detta sant :mad:vilken jävel :mad: :mad: :mad:
ah, sådana borde inte få finnas.
stackars hundarna :( kommer dom att klara sig ?? :cry: :cry: :cry:

Fy faaaan vilka människor det finns! Han måste ha nåt fel i skallen, så gör ine en normal person!!! Blev inte du o kompisen rädda???

Var e hundarna nu??
Hoppas att någon har tagit dom därifrån!!!
Herregud vilken människa!!
Han måste ju vara sjuk! :cry: :cry:

usch usch usch, hoppas valparna som överlevde har blivit räddade. En människa som blir så arg att han mördar sina djur är nog i stor behov av vård mot sitt beteende.

Fy va hemskt! :cry:
Varför gjorde han så??? :confused:
Hoppas han får sitt straff och att hundarna klarar sig! :crazy:

va e detta för en människa som gör så här egentligen? nåt står ju inte rätt till hos de! :mad:

vad hemskt... finns det såna människor som gör sånt? mot försvarslösa djur?

Nä fy fan :cry: Vilket svin!
Man önskar att det var Hårda straff på sånt där!!
Stackars hundar, hoppas de mår "bra" nu.

Jag skulle för f-n kunna döda en sån människa...Jag blir så arg att jag mår illa när jag hör sånt här.. :cry:

Herregud! :eek:

Vad händer härnäst!?!Tänk om han skulle få samma utbrott mot familjen och knivhugga dem också!?! :eek:

Liknande trådar

Övr. Hund Jag och sambo ska skaffa hund. 😊 Både han och jag jobbar skift och han jobbar mestadels natt. Det här innebär att vi har ett glapp 3ggr...
Svar
8
· Visningar
1 193
Senast: Kajsalisa
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 897
Hundträning Jag har en alldeles underbar liten valp, som är glad och lättsam i det allra mesta. De senaste dagarna har vi dock märkt vad vi tolkar...
Svar
15
· Visningar
1 533
Senast: Roheryn
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 452
Senast: Ragdoll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar