Monty Roberts bok?

L

Ludde20

Ligger tråden fel får moderatorn ändra.
Har Monty Roberts skrivit mer än en bok? Vilken är isåfall bäst tycker ni? Hade tänkt köpa en :)

Sv: Monty Roberts bok?

jag har läst en som heter shy boy och nåt efter. men han har nog gjort en som e mer en faktabok...;)

Han har skrivit en som på svenska heter från mina händer till dina, en mer faktabaserad bok där han också beskriver stegvis sin metod.

Jo han har skrivit mer än en.

Har själv Från mina händer till dina (signerad!), och skall jag vara helt ärlig har jag inte läst igenom den så jättenoga.
Men tycker den är bra. ;)

De jag läst är:

• Mannen som lyssnar till hästar
  • Shy Boy - Hästen från vildmarken
  • Från mina händer till dina (Den bok som jag har fått ut mest av)
Sen finns också

• Hästarna i mitt liv
  • Horse sense for people (på engelska)

Senast ändrad:

Har du provat att söka på http://www.google.se ? Man kan få fram böckerna från vanliga butiker också.

De två första, har jag fått i julklapp, så ja. De tror jag är köpta i vanliga bokhandlar.

Liknande trådar

Ridning Har insett att jag kan mycket om foder, hagar, beteende och träning från marken - men väldigt lite om hur man faktiskt lägger upp...
Svar
5
· Visningar
579
Senast: MiniLi
·
Hästvård Hej! Funderade lite på hur ni ser på träning för en häst efter en skada? Då tänker jag främst icke-traumatiska skador utan snarare...
2
Svar
21
· Visningar
1 762
Senast: Anna-Bella
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 052
Senast: Squie
·
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
27 28 29
Svar
561
· Visningar
17 829
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar