Monty Roberts 1/5

H

Halvblod_Rider

Är det någon mer här som fascineras utav Montys tekniker när det gäller hästar? :)
Därför åker jag till Linköping för att se hur det verkligen går till..är det någon mer som ska dit då? (Cloetta Center 1/5)

Sv: Monty Roberts 1/5

Jag vill också åka och titta! Har hört så mycket delade åsikter så jag skulle vilja bilda mig en egen uppfattning!

Det är visst ganska många som ska dit då ;) :banana:

Det ska bli så kul att se hur det verkligen går till!! :)

vart är det å vilken tid börjar de?? nån som vet?

Tuffe_tuff skrev:
vart är det å vilken tid börjar de?? nån som vet?
Cloetta Center i Linköping den 1/5 ...biljetter kan du beställa på www.ticnet.se ..sök på monty roberts och så kmr det upp! ;)

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Åker ner på Q24 i Aachen och är förvirrad. Någon som har bättre koll för just nu hittar jag ingen info eller undantag. Nya regler från 1...
Svar
0
· Visningar
305
Senast: Ramona
·
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
1 150
Senast: valy
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 717
Senast: fixi
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 560
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar