Montevideo

Jag har en som fyller ett här i maj, supertrevlig :)
Mamma är e: Magini-Falleur
Inte jättevacker just nu men 🤣

Bifogade filer

• IMG_2895.webp
    IMG_2895.webp
    559 KB · Visningar: 33
Jag har en som fyller ett här i maj, supertrevlig :)
Mamma är e: Magini-Falleur
Inte jättevacker just nu men 🤣
Den ser trevlig ut. Vi funderar på att köpa en åring efter honom därav nyfikenheten. Jag kan ingenting om varmblodig ridhäst som ras och ännu mindre om stammar och hingstar.

Jag har inte ngn avkomma men har sett honom live flera gr. MÖ är duktig på att visa hingstar men jag tycker ofta det ser lite forcerat ut och många hoppar lite likadant.
Jag tror också många hingstar ser väldigt mkt bättre ut under M än vad de hade gjort annars. Ang köpa en avkomma eller inte, det säger inte jättemkt om avkommorna inndn dom är ridna. De flesta unghästar är likaså väldigt söta och snälla att ha och göra med. Är du intresserad av avkomman så köp den men googla och läs på om stammen. Har haft många trevliga hästar med Cornet Obolensky i men många har varit känsliga i munnen och överlag, inga hobbyhästar med andra ord 🙂

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 041
Senast: Piaff
·
Avel Någon som kommer ihåg varför han togs ur avel? Har haft ett gott öga till honom ända sedan jag var domarsekreterare då han visades på...
Svar
11
· Visningar
1 379
Senast: Freazer
·
Avel Då det finns så mycket erfarenhet här om hingstar kollar jag om ni har tips på hingst med dessa kriterier. Fux Bra exteriör Bra psyke...
2
Svar
25
· Visningar
1 421
Senast: Nikan
·
Avel Hej! Har jag några PRE-folk här på buke som sysslar med avel? Jag har nämligen en hingst köpt från Spanien vars föräldrar har samma...
Svar
9
· Visningar
1 268
Senast: Willys
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Världscupen 2024/2025