Monteryttare?

Djurjouren

Trådstartare
Jag kommer att starta på lite alla möjliga banor nu i sommar för jag tycker att det är kul att resa :-). Jag undrar om nån vet var man kan hitta nån lista över Monteryttare på de olika banorna? Känns lite onödigt att släpa med nån från min bana.

Sv: Monteryttare?

http://user.tninet.se/~dic984a/monte/index.htm

Kolla vilka ryttare som vinner/placerar sig mest och kolla på travsport, vilken bana dom tillhör.

Jag rekomenderar inte att hålla på o byta ryttare sådära med tanke på allt skit som finns där ute i sadlarna... :D Hellre ha med en man itar på och som passar perfekt med hästen. För 50% är upp till ryttarna om det ska bli pengar eller inte!

Sv: Monteryttare?

Ja men jag har ingen bra ju :-( De flesta travryttare rider så otroligt illa, jag vill ha en av jockeysarna för de rider som gudar men problemet är att det vill ju alla andra oxå....:crazy: Klart att man vill ha en fast men tills man hittar nån bra får man ju pröva olika!!!:angel:

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 100
Senast: Lady_S
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
828
Senast: Cattis_E
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
240
· Visningar
13 256
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 432
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Hjälp att välja ras