montebilder

*Gotlandsrusset*

Trådstartare
Kan inte alla monteryttare lägga ut bilder när ni rider? skulle vara kul och se :) sj har jag inga bilder på mig när jag rider monte. Får ta några nästa gång jag rider :)

kanske inte är så många som rider monte men jag kan ju alltid testa att lägga ut en tråd ;)

Sv: montebilder

Jag har inga bilder jag heller, svårt att hitta någon som vill ta tyvärr, haha. Men om någon ställer upp visar jag dem gärna! :D

*knapplån*

Jag har en del bilder från olika montélopp.
Dock har jag knäppt bilderna på HÄSTEN och inte på ryttaren. Där med vet jag inte vad ryttaren heter (det har för mig inte varit intressant), utan bara vilken häst det är.
Nåt som skulle vara av intresse att se?

Jag är gärna fotograf :D

Rider inte monté själv men är dösugen ..

Har några bilder på min ponnytravare (russ) när han går monté.. dock är det inlånad ryttare..¨

0028.JPG

3779.JPG

0062.JPG

*KL*

Mitt första kval, på min egen häst som nu springen på gröna ängarna :( men men... Han kunde springa/skena på i 14 tider flera varv :o Observera att jag rider i dressyr sadel :D :angel:
QuelK_ll.jpg

Sen kvalet med en av favorithästarna :love:

AnnArifantheatmont_.jpg

AnnArifantheat2mont_.jpg

Sen hoppa jag upp på en okänd häst som var tippad sist o plocka en makalös tredje plats :)

051017-09.jpg

(tre översta är lånade från www.aln.se)

har likasom Kia bilder tagna endast för hästens skull

själv har jag väl säkert nån bild när jag och hästen gasar, men det är för vårat egna nöje :D hästen är för gammal och jag är inte montéryttare (nog för att man skulle vilja :love: )

lägger ut alla de jag har utlagda med kallblod, varmbloden har jag inte hunnit lagt ut alla på än så jag har inte så många där än

Barrjol
Barrlappen
Bestulven
Gamlesvarten
Gottstjärn med glad ryttare :rofl:
Gott Tuffa, såå dålig bild
Grolly
Mosilver
Sant Piril

Ena Clown
Little Rascal

ja.. nu e juh jag inte så haj på det här att lägga in bilder,har dock ett par! bla min användarbild som syns här brevid!
borde vara tagen precis när jag försöker få stopp:smirk: :) efter provstarten!!

Här kommer ett par bilder: Lyckades hitta ett av programmen så jag vet vad ryttarna heter. Det är dock ryyatre och hästar från Norge.

Arnie Pedro Bilden är från Klosterskogen, 10 april 2004. Ryttaren heter Ester Marie Solås.
Brutus Brebro Bilden är från Klosterskogen, 10 april 2004. Ryttaren heter Marthe Wessel
Dragon Spruce Forest Bilden är från Klosterskogen, 10 april 2004. Ryttaren heter Anita Höidalen.
Dynamic As
Foreign Currency
De La Hoya Bilden är från Klosterskogen, 10 april 2004. Ryttaren heter Gro Anita Nordby, ekipaget vann loppet.
Dina Drew Bilden är från Klosterskogen, 10 april 2004. Ryttaren heter Elin Del Mauro
Fata Morgana
Songcana Bilden är från Klosterskogen, 10 april 2004. Ryttaren heter Therese Nyhaven
South Gunslinger Bilden är från Klosterskogen, 10 april 2004. Ryttaren heter Tone Turnbull

Senast ändrad av en moderator:

hstar.msnw

Här är en bild på mig o mitt varmblod i en provstart på solänget

Liknande trådar

Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
408
Senast: Lavinia
·
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
247
Senast: Badger
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 348
Senast: Lady_S
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 222

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka