Mönsterrykt på rumpan =)

N

Nyrelski

Brukar ni göra det i terrängen/dressyren? Gör ni något speciellt eller bara rutor? Vill ha bildbevis med!
Det tuffaste jag har sett var, dollar, euro och pund symbler på en häst som hette Foreign Estate (utlänsk valuta)

Själv har jag rutor i dressyren iaf. och flätad svans, tycker det ska vara det i fälttävlan.

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Mönsterrykt på rumpan =)

Ja jag förstår inte varför ft-folket skall vara så jäkla fjolliga :angel:

Leeeeeeeeeena :devil:

jag e iaf inte fjollig :D

inga rutor här inte :devil:
dressyr.JPG

fio. skrev:
Ja jag förstår inte varför ft-folket skall vara så jäkla fjolliga :angel:

Leeeeeeeeeena :devil:
Vafan, jag visste att du skulle komma här och hojta på mig. :mad:
Men åas ledde hon efter dressyren också! :cool:
På Sunil funkade det nästan, måste ha varit avsaknaden av svansfläta som gjorde att han bara låg trea. :angel:
Får se om jag kirrar en sån på lördag, tveksamt dock eftersom de vill ha mig på banan 8.18 den här gången... :crazy:

Senast ändrad:

Tja varför inte??

Olgaklara som inte ens flätar fullblodet till tävling och har slutat med rutor eftersom jag klipper :D

Fast jag tycker nog att det är rätt fint *vink vink*

Nyrelski skrev:
Brukar ni göra det i terrängen/dressyren? Gör ni något speciellt eller bara rutor? Vill ha bildbevis med!
Det tuffaste jag har sett var, dollar, euro och pund symbler på en häst som hette Foreign Estate (utlänsk valuta)

Själv har jag rutor i dressyren iaf. och flätad svans, tycker det ska vara det i fälttävlan.

på Badminton konkurreras det om vem som har den mest spekakulära schablonen, så varför inte en enklare variant på amatörnivå?? :angel:

47?? Det är ju typ 20 straff sämre än dom bästa och dom tar inga fångar :rofl:

Den hästen tävlade nog i Le Lion tror jag och det är väl rätt så avancerat :angel:

Men varför ska man inte vara lika fin när det är amatör tävlingar för? Det är ju kul att fixa hästen. :D

ähum. ja om man inte är lat som jag :angel: nöjer mig med knoppar :)

Förstod inte riktigt de där med fångar... :confused:
Men jag tycker iaf att det är en himla skillnad på 40,5
och 47! :smirk:

händer ju att gör de, nu när jag har lärt mig hur man gör med en ryggtborste

Inte fälttävlan, utan körning :p

Men här är det iaf rutor på rumpan i dressyr/precision...

:D

fälttävlansnörd skrev:
Förstod inte riktigt de där med fångar... :confused:
Men jag tycker iaf att det är en himla skillnad på 40,5
och 47! :smirk:

ha ha nä jag fattar det , man kan inte riktigt översätta det ordspråket från engelska till svenska på ett bra sätt. Take no prisoners innebär att man inte ger bort en enda poäng och kör så det ryker för att vinna typ.

PrinceFair skrev:
jag e iaf inte fjollig :D

inga rutor här inte :devil:
dressyr.JPG

Vilket fint ekipage! :d
Men gud vad jag retar mig på ryttararnas nummerlappar! Tycker att de borde röra om i regelgrytan där lite, för det är ju verkligen inte snyggt med lappen över kavajen!

:bow: tack!

jag störs inte av nummerlappen, tycker att det är praktiskt - man kan lätt hålla koll på vem som är vem och vilka man har före sig osv! :)

Liknande trådar

Hästvård Hej. Har nyss bytt hagkompis till min lekfulla 5åring. Innan så gick han med en 2 år äldre häst som tydligt var ledaren i hagen. Dom...
Svar
3
· Visningar
1 677
Senast: Freazer
·
Hundavel & Ras Jag är på jakt efter den perfekta rasen till mig och tänkte höra om ni kanske har något tips på vägen. Jag har skannat av de flesta av...
11 12 13
Svar
249
· Visningar
30 144
Senast: Åsa A
·
Hästmänniskan Hej, nu är det så att jag äntligen efter 10 års längtan ska få skaffa en egen häst. Jag är såklart jätteglad och extremt tacksam för att...
Svar
10
· Visningar
2 329
Senast: Beeboppe
·
Foder & Strö Har fått upp ögonen för "foderindustrin" och insett hur vissa kraftfoder är uppbyggda....:crazy: Har aldrig sett några officiella värden...
2 3
Svar
47
· Visningar
11 760
Senast: Centaur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar