Sv: Mönster

Tack! Roliga mönster, man blir väldigt inspirerad:love: Måste bygga upp någar av dessa trailövningar imorgon:)
/ Mollan

Skoj :) Men som alltid ser det svårt ut :o Jag gillar Trail.

Senast ändrad av en moderator:

Gulp, vad många av trailmönstren som hade galoppombyten :crazy:

Det är ganska svåra mönster, men i denna tävling var det också rätt ok prispengar så det lockade till sig många duktiga ryttare. Skulle tippa att det var eliten inom Bayern som kom och tävlade.

Trail här i Tyskland innehåller en del hinder som jag aldrig har sett på svenska tävlingar. T.ex. att flytta på saker mellan tunnor och att göra ground tie och sen sitta upp och fortsätta rida.

oj vilka roliga mönster jag blev alldeles :d :d :d

jag tror inte ground tie är tillåtet i sverige, elelr hur är det? de kanske tror att hästar kommer löpa amok efter en sån grej :rofl: om de lyckas komma ut från banan vill säga...

oj vilka roliga mönster jag blev alldeles :d :d :d

jag tror inte ground tie är tillåtet i sverige, elelr hur är det? de kanske tror att hästar kommer löpa amok efter en sån grej :rofl: om de lyckas komma ut från banan vill säga...

Ground tie kör man ju ofta i Ranch Trail. :) Brukar inte vara några som helst problem.

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 603
Senast: Nepenthe
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 165
Senast: Amha
·
Fritid Ska på GHS i februari och har köpt biljetter ihop med en kompis. Då det är heldag på lördagen så tänkte jag att jag dyker upp lite...
Svar
17
· Visningar
947
Senast: Squie
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 283
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Akvarietråden V