• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Tusse2
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 927
T

Tusse2

Någon som vet någonting om denna vackra Irish cob hingst?
Han finns i Sverige, och han var på besök till Finland för två somrar sen hos en bekant . (Han hade många finska Irish cob ston på besök! :D )
Har aldrig sett en maffigare en, så jag undrar om någon har någonting med honom att göra? :love:

15671_1175843862.jpg

51908_1175843895.jpg

51780_1175861994.jpg

Sv: Monroe?

Monroe är visad och godkänd för IC-ston,dvs han är endast visad för föreningen och fått "godkännande".
Han är alltså ej avelsvärderad på en hingstpremiering.
Han tillhör inte de hingstar som används "flitigt" här i Sverige.Kanske för att han bor så långt norröver men vill minnas att han var nere i "mellansverige" en vända i fjol men jag känner faktiskt inte till så många ston som är betäckta med honom

Liknande trådar

Hästvård Hej! Jag har en tvåårig Irish Cob kille som haft en hovböld och var hos veterinär för snart 3 veckor sen där de spräckte hål på bölden...
Svar
4
· Visningar
503
Senast: Freazer
·
Avel Jag har ponnyston som går på fribetäckning med hingsten. De har gått ihop sen i maj och går fortfarande kvar med hingsten. (det är okej... 2
Svar
25
· Visningar
2 715
Senast: Karro-Lina
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
14 160
R
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i... 4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 479
Senast: Sezziyanen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka