Möjligt ?

VelvetQ99

Trådstartare
Har sett flera(främst högre klasser) som har en Gpa speed air(tror det är en sådann iallafall) och så har dom som en "svensk flagga" fram på hjälmen.

Är det möjligt att fixa ? Eller är det bara att vänta tills man rider bland toppryttarna ?:D

%7B7F69C246-11F0-4D87-B62C-D5923E85EAC1%7D.jpg

pic358.jpg

Sv: Möjligt ?

Tycker inte egentligen om "Speed air" hjälmarna, men dom med den svenska flaggan på är ju bara så :love:

Har för mig att dom går att köpa/beställa...
Men du får gå upp lite grann i priset.

Sisådär 5000:angel:

Hmm, jag såg en annons uppsatt på en anslagstavla på landäng i skurup.
Det är allt jag har sett, tyvärr:angel:
Men jag tror säkert, att om man letar lite på internet, så borde den ju finnas att beställa någonstans iallafall...

Det ser extremt töntigt ut om man inte rider på elitnivå med en flagga där fram på hjälmen. Men alla gör ju som de vill.

Fast de flesta toppryttare startar ju även lokalt o regionalt med sina unghästar så då kan man ju alltid låtsas att man är bäst i världen, och bara håller på att träna en av sina unghästar! :angel: :idea: :p

Fast de flesta toppryttare startar ju även lokalt o regionalt med sina unghästar så då kan man ju alltid låtsas att man är bäst i världen, och bara håller på att träna en av sina unghästar! :angel: :idea: :p

hahaha, vilken himla bra ide :love:.

min förra arbetsgivare fixade sin själv (eller ja nästan iaf) med sprayfärg o sen tog dom nagellack? genomskinligt alltså ovapå för att få det blankt. han har 3 färger.. finns på bild i senaste numret av Equipage om nån vill se hur de ser ut. (alltså inte svenska flaggan, men en målad Speed Air iaf..)

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
28
· Visningar
2 565
Senast: Ceta
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Innan jag skriver dethär så vill jag förklara en sak. Och det är att endel kanske kommer tro att dethär är nåt som jag har be stämt NU...
Svar
8
· Visningar
1 305
Senast: LiviaFilippa
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 744
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 491

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix
  • Födda 2024