Möhippa Karlstad

Anyo

Trådstartare
Inte en aning om jag lagt tråden rätt men flytta isf.

En vän till mig gifter sig i September. Och jag planerar möhippa för fulla muggar men har fastnat lite. Hittils är det bestämt Pole dancing. Men något mera måste man ju hitta på också. Så tänkte vända mig till er där ute gärna ni i värmlands trakten som kanske känner till vart man kan åka :)
 
Sv: Möhippa Karlstad

Det är en downhillbana för mountainbike.
http://www.bikebryngfjorden.se/

Min man fick två timmar där i födelsedagspresent, vi var tre tjejer och tre killar som var där och åkte. Så SJUKT kul. Och läskigt, men väldigt utvecklande och man var helt hög på adrenalin och hipp hurra i flera dagar efteråt :D
Jätteroligt och en ganska annorlunda grej att göra.
 
Sv: Möhippa Karlstad

Det lät inte så dumt du :D Detta ska jag absolut kika mer på :)
 
Sv: Möhippa Karlstad

Det finns 'Chaos Event' i Skoghall (10min med bil, 15-20 med buss). De har bla 7-5-3 kamper (verkar jättebra, massor att välja på om du går in o kikar!). Annars har de också bla paintball, badtunna, sumofotboll. Tror man kan sätta ihop ett eget paket o.s.v. också :)

Har inte provat själv men har några kompisar som testat på paintball & sumobrottning och de var supernöjda! :)
 
Senast ändrad:
Sv: Möhippa Karlstad

Där hade jag faktiskt mig möhippa :) Känns lite dumt att ha på samma ställe dock? Eller vad tycker du? Jag hade jätte roligt där och åker ju mer än gärna dit igen :)
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! :) Jag har skapat två trådar här på Bukefalos om vilken hundras jag ska köpa och valet landade på Rottweiler. Allt funkar jätte...
Svar
15
· Visningar
3 241
Senast: Kakis
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Ni som vet vem jag är IRL får gärna hålla det för er själva. Skiter i att ha nåt anonymt nick, jag har ju ändå redan ältat allt detta i...
2
Svar
36
· Visningar
8 454
Senast: _Taggis_
·
Hundhälsa AAaaaahhhh denna beslutsångest. Jag har bokat den sista veterinärtiden. Två dygn kvar. Försökte få tiden redan förra veckan men veten...
Svar
10
· Visningar
2 666
Senast: Pancakes
·
Övr. Barn Först, jag finns på detta forum under ett annat användarnamn, men väljer nu att vara anonym då jag dels inte pratat om allt detta med...
2
Svar
30
· Visningar
3 444
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp