moderator?

angelwings

Trådstartare
Jag har sökt och sökt och inte hittat något svar på den fråga jag har nämligen: hur går man tillväga om man är intresserad av att hjälpa till på forumet och bli moderator?
Måste man ha x antal tusen inlägg bakom sig? Eller vänta tills någon nuvarande moderator vill sluta eller hur går det till?

Jag tycker dylika uppgifter är väldigt roliga och skulle tycka det var kul att få hjälpa till/vara mer aktiv på forumet.

Tacksam för svar. :)

Sv: moderator?

Jag har sökt och sökt och inte hittat något svar på den fråga jag har nämligen: hur går man tillväga om man är intresserad av att hjälpa till på forumet och bli moderator?
Måste man ha x antal tusen inlägg bakom sig? Eller vänta tills någon nuvarande moderator vill sluta eller hur går det till?

Jag tycker dylika uppgifter är väldigt roliga och skulle tycka det var kul att få hjälpa till/vara mer aktiv på forumet.

Tacksam för svar. :)

Vill man bli upptäckt, så kan man börja med att vara lite mer aktiv på forumet genom att visa andra användare till rätta och svara på inlägg. Sedan kan man börja med att hjälpa oss moderatorer, genom att uppmärksamma oss på felaktiga inlägg. Då klickar man på
report.gif
i den tråd, eller det inlägg man vill att vi moderatorer ska ta ett extra öga på.

När vi moderatorer och Gunnar, känner att det är dags att plocka in nya moderatorer, har vi såna användare i åtanke, som hjälpt oss lite extra, samt verkar kunna ta folk på ett bra sätt och har koll på forumets regler och riktlinjer.

Mvh

IngelaH
moderator

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 335
Senast: Enya
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 207
Bukefalosnyheter Det är nu 26 år sedan dessa sidor som numera heter Bukefalos.se lades ut på internet. Tänkte gå igenom lite av det som hänt...
Svar
2
· Visningar
12 927
Senast: Nahar
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
36 981
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• WE-tråden