Modellhästar

Sv: Modellhästar

Jag hade mycket väl kunnat vara intresserad men jag ligger i startgroparna att köpa en "sista" modell nu sen får det vara lugnt ett tag och jag ska fokusera mer på att måla och skulptera.

Model Horse $ales Pages är nog den största sidan för försäljning av modellhästar. Annars är ebay ett tips. Du kan också höra med Svenska Modellhästföreningen. Vet att de har salusidor där medlemmar säljer och byter.
 
Sv: Modellhästar

Jag hade mycket väl kunnat vara intresserad men jag ligger i startgroparna att köpa en "sista" modell nu sen får det vara lugnt ett tag och jag ska fokusera mer på att måla och skulptera.

Model Horse $ales Pages är nog den största sidan för försäljning av modellhästar. Annars är ebay ett tips. Du kan också höra med Svenska Modellhästföreningen. Vet att de har salusidor där medlemmar säljer och byter.

Ooh, posta gärna bilder på dina skapelser sedan :)
 
Sv: Modellhästar

Det ska jag :) Kommer ta ett tag innan de är klara dock, har i princip bara tid att jobba ordentligt med dem på helgerna då jag är så trött när jag kommer hem från jobbet på vardagarna.

kl

Skulle inte folk kunna lägga in lite bilder på sina modeller? Både OF, CM osv.
 
Sv: Modellhästar

Det ska jag :) Kommer ta ett tag innan de är klara dock, har i princip bara tid att jobba ordentligt med dem på helgerna då jag är så trött när jag kommer hem från jobbet på vardagarna.

kl

Skulle inte folk kunna lägga in lite bilder på sina modeller? Både OF, CM osv.

Det kan jag göra =) gör det under morgondagen då jag sitter vid datorn.
 
Sv: Modellhästar

En av mina gamla repaints. Oljefärg, fingrar, pensel och svamp. Modellen är ca så stor som en traditional men i keramik, gjuten i en färdigköpt form av sambons mor när hon gick på keramikkurs för en faslig massa år sedan. Den var målad i nån rätt gräslig blank brunaktig glasyr.

MegoSpockarabmodelhorse4mars2013006_zpsa473b9ff.jpg
 
Senast ändrad:
Sv: Modellhästar

Snygga hästar båda två. Roligt att se en kallblodsodell med tvåfärgat hovskägg, vanligtvis ser man dem bara med helvitt.
 
@Similitude Håller på med modellhästar, men pga flytt är allihop just nu nedpackade i lådor tyvärr. Ska se vad jag har för bilder när jag kommer hem från jobbet.
 

Liknande trådar

Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 471
Senast: L(i)FE
·
Hästmänniskan Hej! Jag ska i helgen provrida en häst. Jag gillar den på video och hoppas att det skall vara ”rätt”! Dock skall jag utomlands i 4...
Svar
11
· Visningar
1 172
Senast: Oh_really
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 331
Senast: Troll
·
Träning Hej! Jag ska köpa en häst som stått i ca 1 år pga privata anledningar hos ägaren. Den är riden kanske 5-10 ggr under ett år och lite...
Svar
19
· Visningar
1 610

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp